U svibnju i lipnju Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica kreću s pojačanim aktivnostima promidžbe hrvatskog turizma, najavili su na današnjoj konferenciji za novinare ministar turizma Damir Bajs i predsjednik HTZ-a Niko Bulić. Najavljene su četiri mjere kojima će se predstaviti kampanje usmjerene našem i stranom tržištu.
Prvo će se krenuti s pojačanim oglašavanjem ljetovanja u Hrvatskoj na radiju, televiziji i plakatima u Austriji, Češkoj, Italiji, Njemačkoj i Sloveniji. U Ukrajini, Rumunjskoj, Srbiji, BiH i Makedoniji kreće i nova kampanja: ljetovanje će se oglašavati jumboplakatima s novim sloganima "Hrvatska - tako lijepa, tako blizu" te "Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran".
Plakati "Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran" bit će postavljeni i u Hrvatskoj, u sklopu treće mjere kojom će se ljetovanje oglašavati i domaćem stanovništvu.
Posljednje, najavljeno je i oglašavanje na osamdesetak internetskih portala, a predstavljen je i dogovor o oglašavanju na Googleu, kojim će se Hrvatska predstaviti u Češkoj, Njemačkoj, Danskoj, Velikoj Britaniji, Španjolskoj, Francuskoj, Mađarskoj, Italiji, Nizozemskoj i Švedskoj. Sveukupno, u ove je mjere uloženo dvadesetak milijuna kuna, rekao je Bajs.
Bajs je rekao i kako je zadovoljan odazivom turista za Uskrs i ovaj produženi vikend, te kako se nada da oni predstavljaju najavu dobre sezone.