Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 16.03.2016. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Direktor servisa ugostiteljske opreme (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
16.03.2016.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Kao vodeća prehrambena kompanija u regiji ponosimo se činjenicom da uspješan tim zaposlenika Franck d.d. već više od stoljeća stvara vrhunske proizvode i brandove, kombinirajući znanje i iskustvo prijašnjih generacija s energijom i novim znanjima koje donose mladi ljudi. Kao Franck Grupa poziciju tržišnog lidera u kategorijama kave, čaja i snacka zahvaljujemo odlično prihvaćenim brandovima. To su u kategoriji KAVA - mljevene kave Franck Jubilarna kava, 100% Arabica, Franck Crema, Victoria i Glorija; espresso Superiore, Stretto, Classic i Bonus; Franck café, u kategoriji ČAJEVI - naši poznati 'Franck čajevi' osvježeni novim linijama Voćni+Moćni i Superiore Tea. U kategoriji SNACKA Franck Grupa ponosi se bogatim snack asortimanom - Čipi Čips, Čipi Čips Country, Kroki Kroket, Tip Top, te Intersnackovim brendovima Chio, funny-frisch, Pom-Bar i Kelly. Franck Grupa sa sjedištem u Zagrebu broji preko 600 ljudi. Proizvodne pogone imamo u Hrvatskoj i BiH, a tvrtke i predstavništva u BiH, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji i na Kosovu. Naša misija i dugoročni ciljevi usmjereni su na glavne stakeholdere: kupce, zaposlenike i dioničare. Zadovoljstvo i lojalnost kupaca postižemo vrhunskom kvalitetom svojih proizvoda. Naši zaposlenici realiziraju svoje stručne i kreativne potencijale, a ulaganjem u razvoj njihovih kompetencija i put karijere, kontinuirano unapređujemo naše poslovne procese, osiguravamo postizanje planiranih rezultata, te povećanje konkurentnosti i poslovni rast.

Pridružite se kompaniji Franck d.d. i našem uspješnom timu Servisa HoReCa na poslovnoj poziciji:

DIREKTOR SERVISA UGOSTITELJSKE OPREME (m/ž)

Osnovne odgovornosti:
• Upravljanje poslovanjem i razvojem procesa u Odjelu Servis HoReCa, sa svrhom ostvarivanja izvrsnih operativnih standarda i planirane profitabilnosti
• Odgovornost za planiranje i organizaciju rada
• Razvoj kriterija i specifikacija standarda za održavanje ugostiteljske opreme i aparata za postizanje maksimalne troškovne učinkovitosti i konkurentnosti na tržištu
• Istraživanje i praćenje tržišnih trendova novih tehnologija
• Sudjelovanje u odabiru i pregovorima s dobavljačima aparata i opreme za end-to-end ugostiteljska servisna rješenja
• Upravljanje svim funkcijskim segmentima vezanima uz tehničko-tehnološku servisnu podršku Prodaji HoReCa
• Optimizacija i praćenje troškova Odjela servisa,
• Odgovornost za ustroj Centra izvrsnosti putem edukativnih treninga u sklopu Centralnog servisa
• Upravljanje razvojem kompetencija zaposlenika kroz coaching, edukacije i mjerenja učinka
• Predlaganje razvojnih programa, poboljšanja i inovacija u sklopu servisnih poslovnih procesa,
• Koordinacija i unapređenje poslovnih i pratećih administrativnih procesa
• Unapređenje i optimizacija poslovnih procesa internog i tržišnog poslovanja
• Vođenje, usmjeravanje, procjena i razvoj tima
Vrsta posla:
stalni radni odnos
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Nudimo:
• Rad u dinamičnom i inovativnom okruženju
• Izazovne i raznolike radne zadatke, te jasna očekivanja i ciljeve
• Okruženje koje potiče profesionalni razvoj i napredak kroz program praćenja razvoja kompetencija i individualnog učinka
• Ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz probni rok

Očekujemo:
• Tehnološko-tehnička znanja i kompetencije vezane uz rad sa ugostiteljskom opremom
• Organizacijske sposobnosti i iskustvo u vođenju ljudi/ upravljanje timom
• Sposobnost razvijanja i podizanja kvalitete servisne usluge putem primjene tehnološko procesnih dostignuća u branši
• Izuzetne pregovaračke i komunikacijske vještine
• Usmjerenost na ljude, kupce i partnere
• Pokretačku energiju i želju za osnaživanje i vođenje tima
• Izvrsnost u određivanju prioriteta i spremnost na donošenje odluka
• Strateško razmišljanje
• Spremnost na preispitivanje postojećeg i težnju prema izvrsnosti
• Prepoznavanje poslovnih prilika i želju za ostvarivanjem rezultata
• Minimalno pet godine iskustva u vođenju servisa
• VSS tehničkog usmjerenja
• Napredno poznavanje MS Office i Google alata
• Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
• Vozačka dozvola B kategorije

Prepoznajete li se u navedenom profilu i želite svoj profesionalni razvoj nastaviti u kompaniji Franck d.d., prijavite se na oglas putem donjeg linka za prijavu do 16.03.2016.
Minimalna stručna sprema:
Fakultet
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B