Ovaj oglas je istekao 27.01.2013. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Koordinator ureda (m/ž)
O poslu
Usmjerenost ka uslužnosti i usredotočenost na potrebe klijenta temeljna su načela rada svakog našeg zaposlenika. Naši zaposlenici su nositelji svih naših znanja i iskustava i zato ih smatramo najvećom vrijednošću našeg poslovanja. Kontinuirano pratimo svjetske trendove i educiramo zaposlene kako bismo pravovremeno odgovorili na sve zahtjeve naših korisnika.
Opis radnog mjesta:
• Surađuje, organizira i koordinira sve poslovne aktivnosti Društva;
• Usmeno i pismeno distribuira potrebne informacije unutar i izvan ureda;
• Usmeno i pismeno komunicira sa partnerima Društva;
• Zaprima, obrađuje i distribuira internu i eksternu dokumentaciju, ulaznu i izlaznu te internu poštu;
• Zaprima narudžbe za prijevode, dogovara rokove, priprema ponude za klijente;
• Organizira sastanke unutar i izvan ureda;
• Prati i koordinira planirane aktivnosti direktora;
• Organizira službena putovanja prema potrebi (rezervacije hotela, avionskih karata i slično);
• Evidentira radno vrijeme, godišnje odmore, službena putovanja i ostalo za radnike Društva;
• Ažurira bazu podataka vanjskih suradnika ;
• Nabavlja i distribuira uredski materijali fotokopira dokumentaciju na zahtjev;
• Promiče pozitivni imidž i identitet Društva, njegovih vrijednosti, vizije i misije u svim komunikacijskim kanalima;
• Usmjerava i razvija sve vrste komunikacije prema eksternim ciljanim javnostima;
• Razvija marketinške strategije Društva;
• Pronalazi i analizira relevantne informacije koje utječu na percepciju i imidž Društva;
• Razvija dobre prakse i strategije komuniciranja u svrhu poboljšanja uslužnosti prema klijentima.
• Mogućnost usavršavanja i profesionalnog razvoja.
O zaposleniku
• završen studij (VŠ / 180 ECTS) iz područja: komunikologija, menadžment, lingvistika;
• Visoka razina informatičke pismenosti.
Što očekujemo od kandidata:
• Razvijene organizacijske sposobnosti vezano uz organizaciju ureda te organizaciju događanja, vođenje manjih projekata i protokola;
• Sposobnost multitaskinga i snalažljivost;
• Visoko razvijenu pismenost u standardnoj varijanti hrvatskog i engleskog jezika te poznavanje EU normi u poslovnom dopisivanju;
• Visoko razvijene komunikacijske i interpersonalne vještine;
• Znanje o poslovnom bontonu verbalne i neverbalne komunikacije u različitim kontekstima;
• Prezentacijske vještine i osnove marketinga;
• Sposobnost aktivnog slušanja i jasnog prenošenja informacija;
• Asertivnost, samostalnost, sistematičnost, fleksibilnost, odgovornost i pouzdanost.
Molbu i životopis molimo pošaljite isključivo putem Brze prijave.