Ovaj oglas je istekao 24.05.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Stručni suradnik u financijama (m/ž)
O poslu
Misija Merkur osiguranja je pružiti klijentima cjelovitu sigurnost u svim fazama života putem inovativnih osiguranja i najboljeg savjetovanja na području osiguranja života, brige o zdravlju i zaštiti osobne imovine.
Radi jačanja Sektora Financija na poslovima kontrolinga i financijskog izvještavanja tražimo kandidata visokog potencijala za poziciju:
Stručni suradnik u financijama (m/ž)
Ključne odgovornosti i zadaci:
- Izrada i koordinacija strateških i operativnih planova, prognoza i analiza poslovanja i praćenje izvršenja planova za potrebe Uprave i Grupe
- Planiranje ciljeva interne i vanjske prodajne mreže; priprema i finalizacija plana ulaza/izlaza u portfelj po prodajnim kanalima i izrada ukupnog planiranog portfelja
- Analiza podataka u društvu i usporedbe s konkurencijom, analize profitabilnosti kanala pribave, prodajnih mjesta i ureda za Upravu i Management
- Prodajne statistike i informacije o prodajnim rezultatima (usporedba s planiranim podacima, mjesečno,kvartalno,godišnje) Upravi i Grupi.
- Izrada godišnjeg financijskog izvješća i asistencija u izradi izvještaja za Grupu, izrada izvještaja za HANFA-u i ostalih izvještaje za regulatore, za objavu u stručnom tisku i sl.
- Rad na poboljšanjima i optimiziranju postojećih i definiranju i osmišljavanju novih načina izračuna, procedura, izvještaja i sl.
O zaposleniku
- visoka stručna sprema / magistar struke iz područja ekonomije, financija i računovodstva, revizije ili matematike
- aktivno znanje engleskog u govoru i pismu
- aktivno znanje rada na računalu, MS Office, napredni Excel
- poželjno znanje rada u SAP-u
- poznavanje Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja, računovodstvenih propisa i poreznih zakona i propisa
- poznavanje osnova osiguranja, osnova financijske i računovodstvene analize, osnova tržišta kapitala i financijskih instrumenata, metoda vrednovanja financijskih instrumenata, prednost poznavanja zakonodavnog okvira Solventnost II, iskustvo u izradi i analizi financijskih izvještaja
- potrebno iskustvo najmanje 3 godine na odgovarajućim poslovima
Profil kandidata:
- Analitičko i logično razmišljanje
- Visoka organiziranost i sposobnost određivanja prioriteta
- Pozitivan i konstruktivan pristup rješavanju problema
- Fleksibilnost i spremnost preuzimanja novih zadataka
- Usmjerenost na ciljeve i na timski rad
- Proaktivan rad na postojećim i novim rješenjima
- Iskazivanje inicijative na svim razinama svog posla
Ponuda:
- Ugovor o radu na određeno vrijeme od 1 godine
- Rad u stabilnoj i poticajnoj okolini i organizacijskoj klimi
- Kontinuirano obrazovanje, stručno usavršavanje i razvoj kompetencija
- Stimulativni paket primanja
- Fleksibilno radno vrijeme
Mi razvijamo i njegujemo vrijednosti međusobnog poštovanja i povjerenja jedni prema drugima, komunikacije kao osnova partnerstva, postavljamo jasne i ostvarive ciljeve što vode do motivacije, zadovoljstva i uspjeha, prepoznajemo potencijale naših zaposlenika i ohrabrujemo ih i potičemo na profesionalni i osobni razvoj i unaprjeđenje njihovih vještina i znanja. Pozivamo Vas da nam se pridružite i pošaljete svoj životopis i motivacijsko pismo na hrvatskom i engleskom jeziku na e-mail adresu: [email protected] najkasnije do 24.05.2017.