Ovaj oglas je istekao 15.07.2016. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj kontrolinga (m/ž)
O poslu
Za našeg klijenta Agroholding stabilnu i rastuća kompanija koja djeluje na dinamičnom i izazovnom tržištu proizvodnje hrane i prehrambene industrije, a koja ima dugogodišnju tradiciju uspješnog poslovanja na području Bosne i Hercegovine i okolnih zemalja, u sklopu suradnji i partnerskih odnosa s tvrtkama na domaćem i stranom tržištu i u aktivnom je procesu širenja svojeg poslovanja i portfolia proizvodau potrazi smo za članom Management tima.
Agroholding svoju jasnu viziju i plan širenja na domaćem i stranom tržištu želi graditi kroz visoko motivirane i ambiciozne zaposlenike koji će svojim vještinama i znanjima tome doprinijeti. Za uzvrat, svojim zaposlenicima i članovima tima želi osigurati radnu sredinu koja će im omogućiti da iskoriste sve svoje talente i potencijale te da za to budu adekvatno nagrađeni i stimulirani. Za ostvarivanje svojih ciljeva trebaju najbolje i najmotiviranije ljude na tržištu i ako se prepoznajete u navedenim opisima, ovo je prilika za vas:
Voditelj kontrolinga (m/ž)
Mjesto rada: Cazin
Opis poslova:
• Koordinacija aktivnosti poslovnog planiranja i budžetiranja
• Kreiranje metodologije za izradu poslovnih planova, nadzor nad procesom poslovnog planiranja
• Praćenje, analiza i redovito izvještavanja Uprave društva i menadžmenta o realizaciji poslovnih planova i uspješnosti poslovanja
• Prijedlozi i inicijativa u unapređenju efikasnosti financijskog poslovanja
• Kontinuirano poboljšavanje sustava planiranja i menadžerskog izvještavanja
• Izrada kontrolnih koncepata – praćenje poslovnih aktivnosti prema mjestima troška, troškovnim vrstama, internim nalazima, praćenje ostvarenih i planiranih rezultata, te prezentiranje rezultata i prijedloga za ostvarivanje planiranih veličina
• Izrada financijskih izvješća poslovanja grupe i svih njenih društava za Upravu (kvartalno, polugodišnje, godišnje) u smislu izvještavanja Uprave o ostvarivanju postavljenih planskih ciljeva i koordiniranje aktivnosti povećanja efikasnosti tvrtke – izrada kontroling izvještaja
• Izrada kalkulacija za izračun cijene koštanja za pojedinu uslugu
• Aktivno sudjelovanje u izradi studija ocjena isplativosti i/ili rizičnosti investicijskih ulaganja
• Podrška managemetu u procesu odlučivanja i pridonošenje efikasnosti i efektivnosti u radu managementa kroz organizaciju poslovanja i tehnološku podršku
• Analiza i kontrola svih poslovnih resursa kompanije s ciljem donošenja strateških odluka i ciljeva
• Upravljanje troškovima – koncentracija resursa na profitabilnije poslove
• Analiziranje posla s operativne perspektive i proaktivnog povezivanja operativnog i strateškog managementa kompanije
• Izrada prijedloga za minimiziranje troškova i maksimiziranje profita na svim razinama u kompaniji
• Optimizacija poslovnih procesa
• Utvrđivanje i unapređenje standarda
• Praćenje zakonske regulative iz područja financija
• Odrađivanje svih ostalih poslova i aktivnosti po nalogu poslodavca
O zaposleniku
• Odlične organizacijske vještine
• Odlično razvijene analitičke, interpersonalne i komunikacijske vještine
• VSS ekonomske (poželjni smjerovi: financije, računovodstvo) ili matematičke struke (poželjni smjerovi: financijska i poslovna matematika, statistika i računovodstvo)
• Prethodno iskustvo na navedenim ili sličnim poslovima (minimalno 2 godine)
• Poznavanje instrumenata, alata i metodologije rada primjenjive u domeni kontrolinga i upravljanja financijama
• odlično poznavanje rada na računalu (knjigovodstveni programi, Office i sl.paketi, Excell obavezno)
• poznavanje engleskog jezika
• Profil ličnosti: odgovornost i pedantnost, sistematičnost, samostalnost i ustrajnost u radu, proaktivnost i izražena samomotivacija za rad, sklonost timskom radu, izražena emocionalna i socijalna inteligencija, spremnost na kontinuirano profesionalno usavršavanje, sposobnost učenja i zadržavanje kvalitete rada pod vremenskim pritiskom
Nudimo:
• Ugodnu i izazovnu radnu okolinu u kojoj se nagrađuje uspjeh
• Redovita fiksna primanja
• Stabilna i stimulativna primanja s razrađenom shemom planova i bonusa
• Konstantnu edukaciju i ulaganje u znanja i vještine zaposlenika
• Priliku za osobni i profesionalni razvoj
• Rad u uspješnoj i financijski stabilnoj kompaniji u timu mladih i stručnih ljudi s odličnom organizacijskom klimom
Radujemo se Vašim prijavama putem Brze prijave do 15.07.2016.
Powerserv Croatia d.o.o.
Britanski trg 5
10000 Zagreb
www.powerserv.hr