Ovaj oglas je istekao 11.02.2015. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj Odjela računovodstva (m/ž)
O poslu
Uslijed povećanja opsega posla i daljnjeg uspješnog rasta, naš klijent traži iskusnu, profesionalnu i odgovornu osobu za poziciju:
Voditelj Odjela računovodstva (m/ž)
Na ovoj poziciji ćete direktno odgovarati predsjedniku Uprave s kojim ćete svakodnevno surađivati na poslovima u svezi financija i računovodstva. Upravljat ćete odjelom koji čini stabilan, višegodišnji tim od 8 suradnika. Svojim znanjem i iskustvom ćete osigurati adekvatno financijsko planiranje, točno i pravovremeno izvještavanje, te pružanje kvalitetnih i realnih informacija na temelju kojih će menadžment kompanije moći donositi važne poslovne odluke.
Vaše odgovornosti:
- Organizacija i rukovođenje odjelom financija i računovodstva;
- izrada zakonskih statističkih i financijskih izvještaja;
- priprema internih izvještaja za upravu kompanije i regionalni kontroling;
- suradnja i pregovaranje s bankama te ostalim financijskim i državnim institucijama;
- suradnja s revizorima te priprema izvještaja; suradnja s poreznim savjetnicima;
- nadgledanje rada i praćenje uspješnosti zaposlenika odjela; kontrola odrađenih poslova;
- praćenje važećih propisa iz područja financija i računovodstva te njihova primjena;
- usklađenost internih računovodstvenih procesa i procedura sa zakonskom regulativom;
- uska suradnja s Upravom i ostalim voditeljima odjela;
- ostali poslovi prema nalogu Uprave.
O zaposleniku
- Najmanje 5 godina radnog iskustva na istim poslovima;
- prednost imaju kandidati s iskustvom rada u proizvodnim međunarodnim kompanijama;
- VSS ili VŠS ekonomskog smjera s naglaskom na financije i računovodstvo;
- izvrsno poznavanje računovodstvenih propisa i poreza; te MRS i MSFI;
- iskustvo u vođenju i motiviranju većeg tima zaposlenika;
- razvijene organizacijske sposobnosti, proaktivnost i samoinicijativnost;
- analitičan pristup poslu, razvijene sposobnosti upravljanja i rješavanja problema;
- pouzdana i odgovorna osoba, orijentirana na rezultate i s razvijenom poslovnom etikom;
- aktivno znanje njemačkog jezika (obavezan uvjet); poželjno je i poznavanje engleskog;
- iskustvo rada u SAP-u; poznavanje MS Office aplikacija;
Nudimo Vam rad u stimulativnom i dinamičnom internacionalnom radnom okruženju u kojemu se potiču i adekvatno nagrađuju postignuti rezultati.
Pozivamo sve zainteresirane kandidate koji ispunjavaju navedene uvjete da svoju zamolbu i životopis pošalju najkasnije do 11.02.2015. putem Brze prijave.