Ovaj oglas je istekao 31.03.2014. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj robne marke (m/ž)
O poslu
HGSPOT je pozicioniran kao vrijedan brand u svijesti hrvatskog kupca zahvaljujući stručnosti, brzini rada i posvećenosti kupcima, dobroj servisnoj podršci, konkurentnim cijenama, ljubaznom osoblju i vrlo širokom asortimanu. Trgovine HGSPOT informatike, internet trgovina kako i odjel za rad s veleprodajnim kupcima na raspolaganju su kupcima, kako za kupnju tako i za sva pitanja, nabavku specifičnih informatičkih roba te servisnu podršku.
U ostvarenju vizija i misije oslanjamo se na kompetentnost naših zaposlenika i trenutno želimo osnažiti naš tim te tražimo osobu za radno mjesto:
Voditelj robne marke (m/ž)
mjesto rada: Zagreb
Opis radnog mjesta:
- nabava proizvoda te postizanje planiranog volumena prodaje, tržišnog udjela, razvijajući i provodeći strategiju robne marke.
- surađuje, te u dogovoru sa upravom i odijelom marketinga samostalno razvija i predlaže strategiju branda.
- kontinuirano prati i analizira tržišta i rezultate branda i konkurencije (tržišni udio, distribucija, prodaja, cijena, merchandising, promocija), reportiranje osnovnih zaključaka i prijedloga nadređenima, predlaganje akcijskih mjera i ciljeva bazirano na analizi.
- sudjeluje u izradi marketinškog budgeta, u skladu sa planiranim ciljevima branda i planiranim prihodima.
- sudjeluje u planiranju godišnje prodaje i u planiranju troškova brand ulaganja – dinamizirano i sistematizirano po zahtjevima sustava.
- kontinuirano se educira i istražuje područja za razvoj noviteta u skladu sa strategijom branda, tržišnim (globalnim i lokalnim) trendovima, novim i/ili još nezadovoljenim potrebama potrošača, te sudjeluje u analizi uspješnosti lansiranja novih proizvoda
- sudjeluje u prezentiranju inicijativa, prodajnoj sili, te je podrška prodaji kod prezentacije novih artikala kod kupaca.
- predlaže, razvija i odabire POS materijal.
- sudjeluje u kreiranju akcijskih aktivnosti kod kupaca u suradnji s odjelom prodaje
- kontrolira teren, kontrola udjela na polici, pozicioniranje asortimana
- u koordinaciji sa upravom i odjelom marketinga komunicira prema potrošaču, surađuje s medijima, razvija brand PR, te surađuje sa advertising agencijama.
O zaposleniku
- Poznavanje IT tržišta i aktualnih tehnologija
- minimalno 2 godina radnog iskustva
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima
- odgovornost i želju za usvajanjem novih znanja i vještina
- sklonost radu u timu, fleksibilnost
- visoko razvijene vještine komuniciranja i prezentiranja
- napredno znanje i uporaba MS Office paketa
- napredno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- posjedovanje vozačke dozvole B kategorije
Nudimo: dinamičan i zanimljiv posao s mogučnošću napredovanja, rad u ugodnom okruženju, mogućnost stimulativnih primanja
Vrsta posla: rad na određeno / neodređeno
Molimo prijavite se donjom Brzom prijavom do 31.03.2014.
Kontaktirati ćemo isključivo kandidate koji uđu u uži izbor.