Administrativni/a referent/ica na prijemnom pultu HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Vaše odgovornosti: • Organizacija termina i naručivanje pacijenata • Telefonska i e-mail komunikacija s pacijentima • Prijem pacijenata, naplata usluga i izdavanje računa • Ažuriranje interne dokumentacije i baza podataka • Obrada ulazne i izlazne dokumentacije • Svi ostali administrativni poslovi po potrebi poslodavca
Vaše vještine/uvjeti zaposlenja: • Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu • Izvrsno korištenje MS Office alata • Minimalno 2 godine iskustva u radu u medicinskim ustanovama • Izražena inicijativnost i samostalnost u radu • Organiziranost i ljubaznost u komunikaciji s pacijentima i zaposlenicima
Što vam nudimo: • Stalni posao: radni odnos na određeno s mogućnošću stalnog zaposlenja • Fleksibilno radno vrijeme: rad u smjenama • Profesionalan razvoj: prilika za učenje od iskusnih stručnjaka i kontinuirano usavršavanje • Ugodno radno okruženje: rad s prijateljskim timom i klijentima u ustanovi koja cijeni svoje djelatnike
Želite li svoje administrativne vještine primijeniti u sektoru zdravstva i postati dio tima koji brine o pacijentima i zaposlenicima, prijavite se još danas!
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.