Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 15.03.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Asistent u Seminar Management odjelu (m/ž)

Oglas je istekao

O poslu

Opis radnog mjesta:
Profesionalna smo izdavačka kuća za poreznu, računovodstvenu i pravnu literaturu. Dio smo međunarodne skupine Verlag Dashöfer sa sjedištem u Njemačkoj, već punih 19 godina smo prisutni na hrvatskom tržištu, te se ponosimo bogatim iskustvom u savjetovanju i educiranju najuspješnijih poslovnih subjekata u Hrvatskoj. Specijalizirani smo za stručnu i osobnu edukaciju putem online portala te organizaciju raznih edukacija, seminara, tečajeva i konferencija.

Što radimo?
• organiziramo seminare, konferencije i tečajeve u online ili fizičkom obliku
• klijentima pružamo aktualne informacije iz područja: računovodstva, poreza, radnog prava, zaštite na radu, zaštite okoliša, zaštite osobnih podataka, javne nabave, te pokrivamo i teme menadžerskih i informatičkih vještina
• objavljujemo stručnu online literaturu
• omogućujemo učenje putem online seminara i video seminara
• razvijamo nove proizvode i usluge koje našim klijentima pomažu u profesionalnom radu

Naša su najveća prednost naši zaposlenici koji vlastitim angažmanom, dinamikom i timskim radom doprinose uspjehu tvrtke Verlag Dashöfer. Svojim zaposlenicima nudimo mogućnost razvoja u sigurnom i ugodnom radnom okruženju, te se veselimo svim budućim kolegama!

Uslijed povećanja opsega posla i daljnjeg uspješnog rasta tvrtke, u Zagrebu imamo potrebu proširiti kadar te tražimo iskusne i odgovorne osobe za rad na sljedećim pozicijama:

Asistent u Seminar Management odjelu (m/ž)

Opis posla:
• sudjelovanje u cijelom procesu organizacije, pripremi i realizaciji budućih edukacija
• svakodnevna komunikacija sa polaznicima edukacija, slanje materijala, pomoć i tehnička podrška kod online edukacija i praćenje zadovoljstva korisnika
• svakodnevna komunikacija za predavačima, pronalazak novih suradnika, partnera i sponzora, organizacija sastanaka i realizacija suradnje
• praćenje zakonodavnih izmjena i novosti
• prodaja edukacija
• priprema i izrada newslettera za edukacije, seminare, konferencije
• priprema i objava sadržaja na društvenim mrežama
• rad u internim programima tvrtke
• ostali administrativni poslovi

Radno vrijeme: radnim danima pon – čet od 8:00 do 16:00 sati, petkom od 08:00 – 15:00 sati.
Vrsta posla: stalni radni odnos s probnim rokom od 6 mj.
Mjesto rada: Ulica Grge Tuškana 23, 10 000 Zagreb
Posebne pogodnosti:
Što nudimo:
• rad u malom, mladom i ugodnom timu
• stimulativna primanja i bonuse po prodaji
• mogućnost napretka
• kontinuirano educiranje i usavršavanje
• stalni radni odnos s probnim rokom od 6 mjeseci
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Organizirana si, kreativna i snalažljiva osoba sa znanjem Microsoft Office alata? Zanima te menadžerski posao s naglaskom na uredske poslove? Komunikativna si osoba s iskustvom u prodaji i želiš učiti nove vještine? Onda je ovo pravi posao za tebe.

Uvjeti:
• SSS, VSS, VŠS ekonomskog ili društvenog smjera
• poznavanje pojmova iz računovodstva i poreza
• odlično poznavanje hrvatskog i engleskog jezika i gramatike
• odlično poznavanje MS Office-a
• organiziranost i preciznost
• komunikativnost, timski rad, kreativnost
• sposobnost samostalnog rješavanja problema
• sposobnost brzog učenja
• odgovornost i proaktivnost
• prednost poznavanje rada na online platformama za učenje (Adobe Connect, Zoom)

Životopis i motivacijsko pismo poslati na: [email protected] ili putem linka za Brzu prijavu.
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno