Opis poslova: - samostalno vođenje knjigovodstva ustanove - poznavanje poreznih i računovodstvenih propisa - rad u računovodstvenom programu Synesis (prednost je prethodno poznavanje,ali nije uvjet) - knjiženje i evidentiranje svih poslovnih događaja, ulaznih i izlaznih računa, izvoda, putnih naloga, temeljnica, odluka i sl. - obračun PDV-a - obračun plaća - usklađivanje analitičkih kartica kupaca i dobavljača,usklađivanje s evidencijama PU - praćenje važećih propisa iz područja financija i računovodstva te njihova primjena - samostalna izrada financijskih izvješća ,odnosno prijave poreza na dobit i GFI-ja - korištenje portala e-porezna, e-mirovinsko - ostali administrativni poslovi po nalogu poslodavca. Uvjeti: - poznavanje MS Office paketa (Word, Excel) i korištenje Interneta - samostalnost i proaktivnost u obavljanju radnih zadataka - entuzijazam, upornost, usmjerenost postavljenim ciljevima, želja za radom i napretkom - odgovornost, preciznost, samostalnost, spremnost na kontinuirano obrazovanje i osobni razvoj. Očekivani početak rada:siječanj 2025. Prijave se zaprimaju na
[email protected].