Pomoć

Često postavljana pitanja:

1. Što je to „Korisnički račun“?

Korisnički račun je samo termin koji se koristi prilikom registracije odnosno autorizacije posloprimaca i poslodavaca, a omogućuje svim registriranim korisnicima korištenje usluga portala Posao.hr. "Otvaranje" korisničkog računa u potpunosti je besplatno.

2. Naplaćuje li se registracija posloprimaca ili poslodavaca?

Usluga registracije posloprimaca i poslodavaca je u potpunosti besplatna.

3. Što bi trebalo pisati u rubrici "Naslov životopisa"?

Naslov životopisa treba biti rezime cijelog Vašeg životopisa. Pogrešno je kao naslov životopisa stavljati ime, ili termine poput "tražim posao", "moj životopis", "Curriculum vitae"... Ispravan naslov životopisa bi bio, na primjer: "Prevoditeljica s engleskog, ambiciozna, timski radnik" ili "Diplomirani inženjer elektrotehnike", "Magistar farmacije"...

4. Zaboravio/la sam svoju lozinku, i na koji način mogu dobiti novu?

Kako biste dobili novu ili promijenili staru lozinku, slijedite ovaj link: https://www.posao.hr/password.php ili nas kontaktirajte na [email protected]

5. Da li će me netko kontaktirati ako vidi moj životopis u bazi Posao.hr-a?

Posloprimac osim prijavljivanja na objavljene natječaje ne može na drugačiji način nuditi svoje usluge poslodavcu ili kontaktirati poslodavca. Zato je cilj imati što kvalitetniji životopis. Za to vam može poslužiti naša stranica koja nudi besplatno kreiranje životopisa po standardima EU.

Poslodavci sami biraju kandidate iz baze Posao.hr-a na temelju navedenih činjenica u životopisu. Na posloprimcu ostaje preferirani način kontakta. Tako da ako ugasite vidljivost osobnih podataka u životopisu, jedini način da vas poslodavac kontaktira je putem e-maila.
Ako ostavite vidljivost osobnih podataka, poslodavac bira način kontakta (najčešće e-mailom ili telefonski).

6. Kako kreirati agenta za slanje novootvorenih natječaja za radna mjesta na moj e-mail?

Prije svega za uključivanje opcije "Slanje oglasa na e-mail putem agenta" morate biti registrirani na Posao.hr, registracija je naravno besplatna.

Nakon registracije kad se ulogirate, u gornjem izborniku pod 'Posloprimci' postoji link "Moji agenti". Klikom na taj link otvara vam se mogućnost kreiranja i spremanja 'agenta' po vašim preferencijama. Od datuma kreiranja agenta, jednom dnevno će vam stizati e-mail sa svim novoobjavljenim poslovima/natječajima prema vašim postavkama tj. postavkama koje ste stavili prilikom kreiranja agenta. Za ukidanje ove postavke "Agenta" potrebno je ulogirati se na portalu i obrisati kreiranog agenta.

7. Kako zaustaviti primanje oglasa na e-mail adresu? Kako isključiti agenta?

Ulogirajte se svojim korisničkim podacima, te na desnoj strani, potražite opciju „Moji agenti“. Kako biste ugasili agenta, u „Popisu trenutno aktivnih agenata“ izaberite opciju „Obriši“. Nakon toga, Vaš agent će biti obrisan.

8. Da li se prije registracije i autorizacije nekog poslodavca provjerava kredibilitet istog?

Prije nego što autoriziramo poslodavca i odobrimo objavu oglasa, provjeravamo osnovne informacije o tvrtci (registracija u sudskom registru, matični broj, kontakt podaci i sl.). Ukoliko se potvrdi autentičnost informacija navedenih u zahtjevu za registraciju tvrtki odobravamo mogućnost objave oglasa.

9. Gdje mogu dobiti informacije o natječaju koji je istekao?

Obzirom da su tvrtke same odredile trajanje natječaja, portal Posao.hr nije u mogućnosti davati informacije o natječajima nakon isteka datuma prijave. Savjetujemo Vam da sve oglase koji su Vam zanimljivi i na koje ste se javili, spremite ili isprintate. Tako ćete uvijek imati pristup potrebnim informacijama.


Naši savjetnici stoje vam na raspolaganju za sva pitanja i savjete oko korištenja usluga posao.hr-a

Kontaktirajte nas!

tel: 01 6325 590
e-mail: [email protected]