Prodaja je zastala, nelikvidnost raste, živci su sve tanji, a spava se sve kraće. Pitate li se: „Što još može poći po zlu?“ Tražite li odgovor u otpuštanju zaposlenika, prodaji resursa, smanjivanju troškova razvoja i marketinga koji podupiru proizvodnju onoga što tržištu zaista treba?
Napravite zaokret!
Uložite vrijeme i energiju u razumijevanje potreba ciljanog tržišta.
Definiranje strategija i planiranje njene realizacije dobitna je kombinacija koja vodi k izvrsnosti, a utemeljena je prvenstveno na zadovoljnim i motiviranim ljudima, njihovom znanju i osobnom razvoju te informacijama s tržišta.
Pozivamo vas na jednodnevni seminar koji će se održati 11. rujna 2014. s početkom u 8:45 sati u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1.
Cilj seminara je upoznati sudionike kako se u okviru standardnog procesa "planiraj – provodi – nadziri – unaprijeđuj promjenama" provode trajna unaprjeđenja u četiri segmenta:
- povećanje fleksibilnosti u planiranju i ubrzanje postupaka analiza, izvješća i mijenjanja planova tako da se prave prigode i tržišne niše pravovremeno prepoznaju, organizacija osposobi i usmjeri ka njihovom iskorištenju.
- umjesto uobičajenog promišljanja pri planiranju „Što može poći po zlu?“ više vremena i energije ulagati u „Što može bolje?“, poticati inovativnost, prepoznavati i jačati vlastite snage uvažavajući realan odnos prigoda i opasnosti iz okruženja.
- umjesto jednog scenarija, obavezno izraditi 3 planska scenarija (pobjeda, neriješeno, poraz)
- dominantno planiranje korištenjem financijskih pokazatelja (oni su reaktivni, dolaze kasno kao posljedica) zamijeniti proaktivnim, nefinancijskim pokazateljima (lojalnost i zadovoljstvo klijenata, osvajanje novih tržišta, unaprjeđenje procesne efikasnosti i kvalitete, uvođenje novi proizvoda i usluga, organizacijski razvoj ...)
Seminar je namijenjen poduzetnicima, menadžerima, ključnom osoblju i ostalim dionicima koji žele naučiti kako izraditi i realizirati postavljenu strategiju.
Više o seminaru doznajte ovdje.
Vijest je preuzeta sa portala poslovni.hr