Praksa u mnogim hrvatskim kompanijama pokazuje kako poslovna edukacija na ljestvici prioriteta zauzima jedno od zadnjih mjesta.
Mnoge hrvatske tvrtke načelno su svjesne važnosti poslovne edukacije za opstanak u burnim i nesigurnim tržišnim vodama poslovne današnjice. Međutim, praksa u mnogima od njih pokazuje kako poslovna edukacija na ljestvici prioriteta zauzima jedno od zadnjih mjesta. Male tvrtke i obrtnici zaokupirani su problemima naplate, prevelikim državnim nametima, blokiranim računima i, općenito, preživljavanjem na tržištu. U borbi za goli opstanak poslovna edukacija za njih nalik je na preskupu i nebitnu ezoteričnu i mističnu filozofsku doktrinu koja se propovijeda u visokim akademskim kuloarima. S druge strane male tvrtke i obrtnici, kada se odluče za edukaciju, znaju točno što žele učiti i koja su im znanja bitna. Vlasnici takvih poduzeća svojim će zaposlenicima, ali i sebi pružiti bitna specijalistička znanja kako bi bili ukorak s modernim trendovima u njihovoj djelatnosti.