Znate kako je kupac kralj, pa im treba uvijek udovoljiti. Zato bi bilo dobro da zapamtite neke naše savjete koji će vam pomoći prilikom komunikacije s kupcima i klijentima.
Savjet broj 1 – Vladajte situacijom
Uvijek budite staloženi, mirni i susretljivi. Bez obzira kakav je kupac pred vama, pokažite da vladate situacijom. Nemojte da vas izbace iz takta nego ljubazno objasnite zašto je to „baš tako“ i zašto to ne može biti „ nekako drugačije“. Znate i sami što želimo reći, zar ne...ok, znamo teško je, ali vježbajte i rezultati će se brzo pokazati.
Savjet broj 2 – Osmijeh i ljubaznost
Nećete vjerovati, ali vrlo mali broj nas se smiješi kada razgovara s kupcima ili klijentom. Neki puta nam se jednostavno ne da ili nemamo volje, no to nije isprika da kupce dočekamo sa širokim osmijehom. Osmijeh otvara sva vrata, a ljubaznost je nešto što se uči od malih nogu.
Savjet broj 3 – Budite precizni i jasni
Kada kupcu objašnjavate neke stvari uvijek budite precizni u detaljima i dajte jasne upute. To je vrlo bitno zbog izbjegavanje kasnijih nesporazuma jer kupac „nije dobro shvatio“. Zato nemojte komplicirati život sebi u kupcu nego sve podredite tome da vi razumijete kupca a on vas.
Vijest je preuzeta sa portala ictbusiness.info