Magazin

Generatori kvalitete

Generatori kvalitete

Kako bi PR pružio maksimum u gospodarstvu i drugim sektorima društva, nužno je njegovo povezivanje u strukovne organizacije i učvršćivanje...

Isplativost na kotačima / Troškovi uporabe osobnog automobila – plaća u naravi

Isplativost na kotačima / Troškovi uporabe osobnog automobila – plaća u naravi

U jednom od prošlih članaka obradili smo temu uporabe osobnih automobila za prijevoz zaposlenika i članova uprave. Tada smo spomenuli da postoji...

Timovi u kompanijama - kako se stvaraju i koje su im prednosti

Timovi u kompanijama - kako se stvaraju i koje su im prednosti

Unutar poduzeća nerijetko dolazi do kompleksnih, širokih i opsežnih problema odnosno projekata koje pojedinac sam ne može riješiti ili jednostavno,...

Milenijalci će uskoro zavladati

Milenijalci će uskoro zavladati

Generacija ‘‘Mi’’ rođena je između 1978. i 2000. godine; odlikuje ih socijalna tolerantnost, ekološka osviještenost, miroljubivost i tehnološka...

Strateško planiranje razvoja zaposlenika

Strateško planiranje razvoja zaposlenika

Strateško planiranje predviđanja ekonomskih i demografskih trendova planiranja zapošljavanja i briga za zaposlenike glavni su faktor uspješnosti.

Planiranje karijere - Korak ispred drugih

Planiranje karijere - Korak ispred drugih

Posvećenost i fokusiranost na jednu vrstu zanimanja godinama se smatrala prednošću jer se na taj način razvijala stručnost na određenom području,...

Javni nastupi i prezentacije - Izvrsnost ili strah?

Javni nastupi i prezentacije - Izvrsnost ili strah?

Bili oni u pravu ili u krivu, ljudi će vas doživljavati kao kompetentnu ili nekompetentnu osobu kroz način na koji sami sebe prezentirate kada...

Primjeri kreativno i moderno dizajniranih ureda širom svijeta

Primjeri kreativno i moderno dizajniranih ureda širom svijeta

Prošli su dani kada su uredi bili obične kabine, okružene bijelim zidovima i osvijetljeni bijelim fluorescentnim svjetlima. Zahvaljujući...

CRM - Za svakog po mjeri

CRM - Za svakog po mjeri

Koncept CRM-a (Customer relation managementa) ili managementa orijentiranog krajnjem kupcu pojavio se sredinom 1990-ih godina, a danas se smatra...