Još ako nam ne „štimaju“ odnosi s poslovnim kolegama i najbližima onda smo u velikim neprilikama. Zamislite svađu s poslovnim partnerima oko nekog projekta, dođete doma i prenesete svu tu negativnu energiju na ženu/muža i dijecu. Zvuči poznato, zar ne?
No, da bi izbjegli takve stvari bitno je da imate zdravu klimu u svojem poduzeću i da ste stabilna osoba. To znači da budete ljubazni prema kolegama i ponašate se prijateljski – ne morate se uvlačiti svima nego pokažite bonton i pristojnost kod ophođenja.
Probajte da vas ne uznemiri neka primjedba ili kritika jer su one često neutemeljene. Obavezno razvijajte dobre odnose s poslovnim partnerima i pokažite se u pozitivnom izdanju. Nikada ne znate kada će vam neki kontakti zatrebati u budućnosti i zato strpljivo gradite odnose bez previše emocionalnih ispada.
Neka vas zapamte po smirenosti, staloženosti i strpljivosti. Što se tiče obitelji, probajte ne donositi posao doma.
Znamo, teško je, no pokušajte. Isključite se iz svega kada dođete doma i zagrlite ženu/muža i klince. Korak po korak i atmosfera će biti puno opuštenija i veselija kod kuće, a sve to će se kasnije prenijeti i na vaš posao.
Vijest je preuzeta sa portala ictbusiness.info