Prvi sati na radnom mjestu mogu imati značajan efekt na produktivnost u ostatku dana, pa nije naodmet razviti dobru jutarnju rutinu.
Forbes donosi 14 kratkih savjeta što biste trebali napraviti svakog jutra kada dođete na posao:
- Stići na vrijeme
- Duboko udanuti i fokusirati se na 'ovdje i sada'
- Uzmite pet mirnih minuta za sebe da se pripremite za posao
- Gledajte na svako jutro kao svjež početak
- Odbacite loše raspoloženje
- U prvih sat vremena na poslu organizirajte se i odredite prioritete za cijeli dan
- Budite prisutni na poslu, ne samo fizički, nego i mentalno
- Konzultirajte se i uskladite s kolegama i ostatkom tima
- Budite sigurno da je vaše radno mjesto organizirano. Drugim riječima, očistite stol!
- Nemojte si dopustiti da vas ometaju e-mailovi. Odmah odgovarajte samo na one hitne.
- Provjerite imate li možda glasovnih poruka
- Obavite važne pozive i pošaljite hitne e-mailove
- Ukoliko ste 'jutarnji tip' iskoristite to kako biste napravili nešto kreativno i produktivno.
- Isplanirajte podnevnu pauzu.