Rad na daljinu postao je potreba tijekom pandemije koronavirusa i nije se bilo nimalo lako snaći na to
Neki u tome nisu uspjeli, što može rezultirati nezadovoljstvom i to automatski utječe na obavljanje posla, zbog čega je bitno takvu situaciju izbjeći na najbolji mogući način.
Pročitajte pet savjeta koji će biti sjajan temelj za imati uz sebe zadovoljne, pa i sretne, zaposlenike. Nakon tih pet koraka, svaki sljedeći je lakši.
1. Koristite tehnologiju kako biste potaknuli komunikaciju
Treba koristiti sve moguće alate i platforme. Od WhatsAppa, Facebooka i sličnog, pa sve do Zooma, Teamsa ili Slacka. Ne treba stati na njima, bitno je koristiti i alate kao Google Calendar, Trello ili TeamUp, tako da zaposlenici budu angažirani, da se ne osjete odsječeno i samim time nesretno jer im nedostaje socijalizacije.
2. "Nađite" se kao tim
Tehnologija je omogućila da se ljudi povezuju na razne načine, a posao ne treba biti iznimka. Povezivanjem i poticanjem neobaveznih razgovora stvara se zajedništvo kakvo je postojalo prije krize i rada na daljinu. Takvo zajedništvo dovodi do zadoovljstva, a samim time i sretnijih zaposlenika.
3. Kreirajte ciljeve za individualce
Razgovarajte sa svakim članom tima i analizirajte zajedno što su napravili, ali i što je pred njima. Neka osjete izazov, neka osjete da se prati što rade, ali u pozitivnom smislu. Potom svakom od članova dajte određene zadatke koje trebaju napraviti u nekom roku, tako da se osjete relevantnima.
4. Ne zadržavajte informacije
Tijekom rada na daljinu teško je znati što "oni iznad" planiraju, misle i znaju. S radnih mjesta to je bilo lakše, komunikacija je išla bezbrižnije i samim time su zaposlenici bili informirani pravovremeno i na adekvatan način. Radom na daljinu to je teže, ali lideri moraju paziti na te detalje i informirati svoje ljude o svemu što se tiče posla, a ne ih dovoditi pred gotov čin.
5. Vjerujte zaposlenicima
Najbitnija stvar, koja nije tajna, jest povjerenje u one s kojima radite. Iako nisu pred vama, iako ih ne držite na oku, vjerujte da su dovoljno odgovorni da obave posao kako bi i u normalnim uvjetima.
Članak je prenesen s portala ICTBusiness.