Većina stručnjaka koristi socijalno umrežavanje, ali ga zapravo pogrešno i premalo koristi. Nekoliko sljedećih savjeta ukazat će vam na propuste koje često radite na Linkedinu.
Danas je LinkedIn broj jedan u društvenim mrežama, prava platforma za profesionalce. No, većina korisnika tvrdi da ne vidi previše stručnjaka na mreži, čineći pritom puno pogrešaka. Evo nekoliko najčešćih:
1. Koristite ga samo pri pronalaženju posla
Zapravo ga koristite samo pri pronalaženju posla. No, bit će puno bolje redovito održavati svoj profil i uspostavljati veze. Znate i sami da ljudi ne vole kada ih kontaktirate samo kad nešto zatrebate.
2. Imate nepotpun profil
Sam kostur profila ništa ne znači! Dodajte sve važne tvrtke i opišite rezultate koje ste postigli u prošlosti. Ne zaboravite na optimizaciju svog profila za pretraživanje – stvarajući ključne riječi. Bogat profil pomoći će ljudima da pronađu vas i vaše poduzeće.
3. Ne dijelite vrijedne sadržaje
Kada objavite blog post ili ukoliko vaša tvrtka ima vrijedan dokument kao “white paper”, podijelite ga preko LinkedIn feeda. Također, dijelite sadržaj iz drugih izvora, ne samo vlastiti. Objavljujte posteve u grupama ako smatrate da bi bilo od interesa baš za tu publiku. To će vam pomoći da se prikažete kao vodeći „opinion maker“, a takav kvalitetan sadržaj može generirati direktno linkove s LinkedIna.
4. Ne izgrađujete svoje veze
Opet, ne čekati da vam netko pošalje zahtjev. Trebali bi stalno dodavati i prihvaćati veze s ljudima koje poznajete profesionalno ili osobno. Ne preporučujemo povezivanje s ljudima koje zapravo ne znate.
5. Ne koristite LinkedIn odgovore
Nedovoljno koristite sekciju LinkedIn odgovori. Ljudi postavljaju pitanja i, ako znate nešto o toj temi, možete odgovoriti na forumu. Dodajte linkove na važne sadržaje koji podupiru vaš odgovor, pogotovo ako sadržaj vaše web stranice odgovara na pitanje. Jedna od najboljih stvari o odgovorima na LinkedInu je njegova izdržljivost – za razliku od drugih društvenih medija sučelja, ovdje mislimo na Twitter, ovu rubriku posjećuju sa sličnim pitanjima tijekom dužeg vremenskog razdoblja.
Linkedin je vaš partner