Ljudi koji uče druge kako biti inovativan i kako stvoriti dobru atmosferu u biznisu moraju otkriti i najveće prepreke za uspjeh.
„Žrtva“, „nevjernik“ i „sveznalica“G. Michael Maddock i R. Louis Vitón, vlasnici konzultantske tvrtke za inovativno poslovanje Maddock Douglas, shvatili da klijente moraju poučiti jednoj ne tako ugodnoj zadaći, koja je ključna za uspjeh tvrtke - kako i koga otpustiti.
U osvrtu za Businessweek opisuju tri vrste zaposlenika koje za uspjeh i radi ostalih zaposlenih treba otpustiti. To su „žrtva“, „nevjernik“ i „sveznalica“.
Prve se prepoznaje po neprekidnoj kuknjavi, kritici i žalopojkama o maloj plaći, lošim uvjetima rada i sl. Oni svaki problem vide kao novu priliku da budu kažnjeni, a ne kao izazov da se iskažu.
Druga su vrsta nevjernici. Oni nikada ne vide smisao za nove projekte i nove ideje, nego samo prepreke zašto se nešto ne može realizirati. Njima nedostaje potrebna snaga volje.
Treća i posljednja vrsta radnika s kojima se treba što prije rastati jesu sveznalice. Oni unaprijed znaju zašto se nešto ne može, tko će sve biti protiv i tko će minirati projekt. Oni su obično najpametniji radnici koji s vremenom postanu stručnjaci u objašnjavanju zašto je nešto nemoguće, a ne moguće.