Četiri stvari koje svako poduzeće mora znati o generaciji Z

Generacija Y, poznatija kao milenijalci, odrasla je i polako preuzima kontrolu nad raznim industrijama pa se nekako polako primaklo vrijeme za otkrivati generaciju Z. Jer, riječ je o osobama rođenima između 1995. i 2012. godine, a s obzirom da čine 25 posto ukupne populacije Sjedinjenih Američkih Država, veća su skupina no Baby boomersi ili milenijalci.

Isto tako, do 2020. će generacija Z činiti 40 posto ukupne baze kupaca u SAD-u i vrijeme je da se shvati kako im pristupiti na najbolji mogući način. Naravno, analize su već počele i donosimo četiri stvari koje treba znati o generaciji koja će vrlo brzo krenuti u osvajanje svijeta. I to je bitno, posebno jer su milenijalci još uvijek velika nepoznanica generaciji X, primjerice.

1. Na generaciju Z se lako utječe
Društvene mreže provjeravaju oko stotinu puta dnevno i umjesto brojeva telefona, razmjenjuju profile i tako ostaju u kontaktu. Stoga, umjesto da na njih utječu oglasi ili slavne osobe, na njih utječu stvarne osobe. Najčešće je riječ o influenserima, ali vrlo su često osobe od utjecaja i prijatelji, poznanici ili kolege sa savjetima što kupiti, a što ne. Stoga, da bi se utjecalo na pripadnike generacije Z, trebate ulagati uvelike u društvene mreže i prisutnost na njima te ne ignorirati niti jednu, sve su bitne. I, najbitnije, nemojte dijeliti identičan sadržaj na svim mrežama jer prati se sve pa ako se ponovite, niste "kul"...

2. Generacija Z je socijalno svjesna
Nije im strano podupirati financijski one s kojima dijele svjetonazore, stavove ili vrijednosti. Što je neki brend više socijalno osvješten, veće su šanse da će mu se pripadnici generacije Z prikloniti. Zato, da biste do nove baze kupaca, pokažite da ste socijalno osvješteni, aktivirajte se kroz humanitarni rad i nemojte glumiti ništa, budite svoji. Ako se otkrije da glumite, a često se otkrije, pad će biti strmoglav.

3. Generacija Z je štedljiva
Čak 72 posto ispitanih pripadnika generacije Z u anketama tvrdi da je cijena ono što ih prvo zanima prije kupnje. Ništa čudno, još su mladi, imaju studentske zajmove, vidjeli su svoje roditelje kako ostaju bez posla, domova, ušteđevine i iznimno su oprezni. Pristupite im zato akcijama, a skuplje proizvode ili usluge promovirajte kao autentične, odnosno, pokažite zašto su takvi i zašto bi trebali biti zanimljivi.

4. Generacija Z voli biti dijelom vaše marketinške priče
Ovo je najjednostavnija stavka koju treba zapamtiti. Sudjelujte u interakciji, obraćajte im se, dajte im priliku da izraze mišljenje i nemojte ga odbacivati. Time se grade povjerenje i osobniji odnos.

Ovu i slične vijesti pronađite u rubrici 'Leadership' na portalu ictbusiness.info

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Utorak, 11.08.2015. / Vanja Deželić, ictbusiness.info