Ako ste na čelu organizacije, odjela ili tima, jako je važno da ovu uputu pročitate i primijenite, jer o tome može ovisiti kratkoročna i dugoročna dobrobit vaših ljudi i poslovanja.
Kriza vezana za korona virus je sigurno i vama, kao direktoru, menadžeru ili voditelju tima, nametnula brojna pitanja o tome kako trenutno postaviti poslovanje, kao i kako se što prije poslovno oporaviti nakon nje. Svakodnevno slušate upute Nacionalnog kriznog stožera i nastojite donositi najbolje odluke. Znate da i vaši zaposlenici slušaju iste upute te da imaju iste informacije kao i vi. I oni trebaju svakodnevno donositi razne odluke vezane za novonastalu situaciju. Za neke odgovore su im dovoljne javne upute, ali za neke im trebaju upute njihovih rukovoditelja. Primjeri pitanja koja ih brinu su sljedeća:
- Trebam li ograničiti vlastito kretanje, kako bih time smanjio/la širenje virusa, bez obzira što nisam zaražen?
- Kako reći klijentima da se ne rukuju sa mnom, iako oni to žele?
- Kako ćemo nastaviti s poslovanjem kad nam se otkazuju narudžbe, ne dolazi roba, ...
- Trebamo li ići na sastanke unutar i izvan organizacije i je li to neodgovorno?
- Je li poslovanje organizacije sigurno, kao i moj posao unutar nje?
Zato je važno da upravo vi, kao voditelji, „prevedete“ te opće upute na upute vezane za vašu organizaciju i specifičnosti vašeg poslovanja. U ovom trenutku najviše i najbolje što možete dati vašim zaposlenicima je upravo ispravna i pravovremena komunikacija. Njome osiguravate brojne dobrobiti, od kojih su najvažnije sljedeće:
- Smanjujete osjećaj nesigurnosti i panike, jer dajete zaposlenicima važnu informaciju da vam je stalo do njihovog zdravlja i do adekvatnog poslovanja
- Dajete im jasne upute kako trenutno poslovati što je moguće sigurnije za njih i klijente
- Dajete im do znanja da razmišljate i o budućnosti, kako bi zadržali poslovanje i radna mjesta
Ostatak uputa provjerite na ramiro.hr