Marketinški trendovi, savjeti o izradi weba, restorani u blizini, samo su neke od informacije koje nude alati.

Dragi Google, pomozi mi da organiziram posao i druženje

Google je razvio niz korisnih alata koji nam pomažu svakodnevnom poslu

Danas gotovo svaki poslovni čovjek na svijetu koristi Google, bilo privatno bilo kao korisni alat za posao. Gotovo je nemoguće izbjeći Google Maps, AdWords, Google Analytics i najprostranjeniji Gmail.

Neki ne mogu zamisliti život ni bez Google Drivea, Google Calendara ili pak Cromea, Googleovog web browsera. No, to nije ni početak alata koje Google nudi, a za mnoge od njih većina od nas nije ni čula, a to ne znači da nisu svrsishodni i da vrlo skoro bez njih nećete moći zamisliti niti jedan dan, slobodni ili radni, svejedno je.

1. Google Trends
Namijenjen je svima koji započinju sa razvojem posla u ovim teškim vremenima kada jedino mijene stalne jesu. Trendovi u marketinškim pristupima, prodaji, optimizaciji poslovanja, poboljšanju prodaje,... preteško je pratiti i stručnjacima. Ovaj alat služi upravo tome, on određuje kako su se pojedini trendovi razvijali kroz vrijeme, traži trendove koji nadolaze i pritome  osigurava uvid u pojedine detalje kojih se sami sigurno ne biste sjetili.

2. Think with Google
Besplatan marketinški alat koji se sastoji od sustavnog praćenja potrošačkih trendova, uvida u tržište, primjera iz prakse, sektorskih analiza i naprosto kreativnih i inspirativnih primjera koji mogu poslužiti svakom tko želi unaprijediti svoje poslovanje.

3. GoMo Meter
Živimo u vremenu u kojem čak 67 posto ljudi smatra da su portali koji imaju mobilne verzije bolji i prije će koristiti njih, njihove usluge ili čak kupiti proizvode koji se na takvim portalima prodaju, od onih koji nemaju kategoriju web preglednika za mobitele i smartphone. Ma čak ako se ljudima vaš site sviđa, a nije im dostupan sa mobitela, neća ga koristiti i to je činjenica. GoMo omogućuje i nudi besplatni dijagnostički test koji će dati uvid u to što na određenom siteu konkretno treba mijenjati kako bi bio dostupan i na mobitelima, a također pomaže i pri izradi portala koji će biti dostupna na mobilnim web preglednicima.

4. You Tube's My Business Story
Pripomaže pri izradi kvalitetnog i poučnog video sadržaja za posao. Sve što je potrebno je kreirati račun na You Tube servisu te na njega uvrstiti fotografije i video sadržaj koji uz jednostavan način i pomoć priručnika možete kasnije uvrstiti na svoju web stranicu.

5. Google Hangouts
Alat Hangouts dostupan je preko Google Plusa i služi za video čavrljanje, ali i podjelu sadržaja pa je idealan za male timske sastanke, virtualne sate u uredu ili sastanke sa klijentima ili suradnicima.

6. Get Your Business Online
Čak 97 posto Amerikanaca na internetu traži lokalne usluge, restorane i servise, no više od polovice američkim malih poduzetnika i obrtnika uopće nema svoj site. Rješenje nudi Get Your Business Online Googleov alat koji je besplatan i nudi pomoć pri izradi sitea, registraciji domene te jednogodišnji hosting.

7. Trusted Stores
Alat koji služi za procjenu on line trgovačkih iskustava. Alat služi kao baza za uklanjanje svih dubioza oko on line kupovine, ali i za procjenu kredibiliteta portala koji prodaju svoje usluge i proizvode. Također se procjenjuje i pouzdanost dostave i profesionalna usluga.

8. Google Apps for Business
Njihova osnovna namijena je zamijeniti Microsoft Office. Apps for Business je software koji živi "u oblacima" i nema veze sa serverima. Početna cijena se kreće od pet dolara mjesečno, a u Google se kunu kako će vrlo brzo unaprijediti svaki početni posao.

Ponedjeljak, 18.03.2013. / Ksenija Puškarić, poslovni.hr