Od viška glava ne boli…stara je poslovica koja ponekad ne odgovara stvarnosti. Tako vas je i iznenadni porast poslovnih aktivnosti vaše mlade firme, koji ste od početka priželjkivali, uhvatio nespremne. Našli ste se zatrpani poslom gladujući za svježom radnom snagom. Djelovati treba brzo, a procedura traženja stalnih radnika je dugotrajna ako se želi provesti uspješno. Ujedno, ne znate niti koliko ćete trebati ljude jer već sutra ploča se može okrenuti. Jedan od izlaza svakako je tržište freelance stručnjaka gdje možete bez komplicirane procedure, brzo i efikasno pronaći ljude koji će vam odraditi posao.
Ipak, za privući crème de la crème freelance populacije, kao uostalom i svakog dobrog radnika, potrebno je izgraditi dobru reputaciju firme. Poslodavci koji rade na tome prvi biraju najvještije i najtalentiranije zaposlenike što u prijevodu znači uspješan posao. Ako ste poslodavac i ne dobijete dovoljno prijava za posao, ili ne dobijete prave ljude, vrijeme je da poradite na svom imidžu. Prvenstveno morate znati da je stvaranje reputacije dugoročni izazov koji traži kreativnost, dobar menadžment i povjerenje.
Od nečeg treba početi pa vam donosimo nekoliko savjeta kako proraditi na reputaciji:
Budite aktivni na društvenim mrežama
Sasvim je za očekivati da će oni koji traže posao potražiti informacije o potencijalnom poslodavcu na društvenim mrežama. Dobro uređen account s vješto sročenim sadržajem i zanimljivim vizualnim materijalom doprinosi pozitivnom dojmu firme. Osim toga profil na društvenoj mreži može biti odličan kanal za osobniji pristup i opušteniju komunikaciju s posloprimcima. Ujedno, osim vizualne i sadržajne privlačnosti, iznimno je bitno da profil bude dnevno ažuriran i na taj način relevantan.
Napravite svoju Web Stranicu
Prema studiju CareerBuilder-a, 85% ljudi koji traže posao prvo se koriste pretraživanjem po internetu. Vaša web stranica govori o vašoj on-line prisutnosti, ali još više daje vam priliku da prenesete poruku svog brenda na neposredniji način. Na vašoj stranici demonstrirate vrijednosti i ciljeve vaše kompanije jače nego kroz socijalne mreže. Upravo njome možete ojačati svoj ugled poslodavca i legitimirati vaš rad i poslovanje. Zapamtite: ako niste na webu, skoro da i ne postojite…
Popunite korisnički profil
Ukoliko imate otvoren profil na stranicama poput Freelancer.com, Elance, oDesk svakako se potrudite da na njemu imate sve potrebne informacije. Prazna ili manjkavo ispunjena profilna stranica može vam biti hendikep jer se stječe dojam da ste ili novi poslodavac ( provjereni poslodavci s dužim stažem vrednovani su više) ili još gore- da ste prevarant. Uredite stranicu tako da su vam sažetak i podnaslov dobro napisani te servirajte osnovne informacije o poslu kojim se bavite . Jednostavno, pobrinite se da potencijalni radnik prolazeći kroz vašu stranicu sazna o poslodavcu sve što mu je potrebno (povjerljive informacije, naravno, zadržite za sebe).
Napišite dobar opis projekta
Privucite vješte i odgovorne ljude dobrim opisima projekata. Potrudite se da budete što jasniji, a što sažetiji. Izravno napišite što sve očekujete od projekta i pružite dovoljno informacija da vas oni koji se prijavljuju za posao u potpunosti razumiju. Ljudi će vas pratiti ako imate zanimljive projekte i to će doprinijeti vašem ugledu kao poslodavca.
Budite izvrsni
Da bi privukli, ali još više da bi zadržali izvrsne radnike, vi kao poslodavac morate težiti istoj kvaliteti. Izvrsnost u poslovanju je dvosmjerna ulica. Ako od svojih radnika očekujete izvrsnost onda morate biti spremi vratiti istom mjerom. Izvrsnost nema primarno veze s veličinom nadnice, oni koji plaćaju najbolje ne moraju biti i najbolji poslodavci. Vrline kao što su lojalnost, poštovanje, zajednički rad na ostvarenju ciljeva daju kvalitetu više poslovnom odnosu što se neminovno reflektira i na kvalitetu usluge. Zato, uvijek nastojte biti poticajni, bilo davanjem simbolične nagrade za dobro obavljen posao ili tek ljubaznom pohvalom . Ljudi će entuzijastično pričati o vama, a dobar glas daleko se čuje.
Vijest je preuzeta sa portala sidrome.com