Većina ljudi radi posao kod kojeg voli isključivo dvije stvari – to što ga ima i što im donosi (bilo kakvu) zaradu. Koliko ste puta dosad i vi htjeli promijeniti svoj? Vjerujte nam, niste jedini.
Pravi su sretnici oni koje posao zadovoljava u potpunosti. Oni manje sretni često upadaju u njegovu kolotečinu. Kaže se da ako ne možemo raditi ono što volimo, možemo voljeti ono što radimo. Iako nam se ponekad ne čini tako, odluka je isključivo na nama.
1. Prisjeti se dobrih stvari
Sve u životu ima svoje dobre i loše strane, pa tako i tvoj posao. Mora postojati nešto što ti se sviđa u vezi njega. Kada želiš odustati, prisjeti se upravo tih stvari (fleksibilnog radnog vremena, dobrih kolega, što si sve naučila, kontakata koje si ostvarila i slično).
2. Promijeni loše stvari
Bježanje od životnih problema svakako je najlakša, ali ne i najbolja opcija. Zato umjesto bijega, isplaniraj rješavanje problema koji te muče. Sve se može riješiti iskrenim razgovorom, no to nipošto ne podrazumijeva izazivanje sukoba.
3. Opterećenost
Dobra organizacija ključ je uspjeha, iako nećeš baš uvijek stići sve što si isplanirala. No, ako količina posla postane veća od onog koliko možeš podnijeti, zamoli šefa da te rastereti jednog dijela ili da ti netko pomogne. No, bitno je da mu priložiš dokaze koliko posla dnevno moraš obaviti sama.
4. Jednoličnost
Osim količine posla, problem može predstavljati i svakodnevno obavljanje jednog te istog posla. Jesi li razmislila o tome da nadređene zamoliš za neke nove zadatke? Ako ti je neugodno pitati, sjeti se da će na taj način odgovor uvijek biti ne.
5. Stres
Bitno je da znaš da u svakom poslu ima stresa, pa i onom koji ti se čini kao idealan. Samo glavni ženski likovi u popularnim serijama baš nikada nisu nervozni, dapače. Pokušaj se što manje emotivno angažirati oko poslovnih zadataka i ne daj da te obeshrabre kritike, jer one će ti pomoći da poboljšaš svoj rad.
6. Pauza
Kao i u privatnom životu, tako i na poslu treba smanjiti druženja s ljudima koji te čine nervoznom. Zato pauze iskoristi za druženja s ljudima koji ti odgovaraju. Obavezno ju uzmi svaki dan i pokušaj pojesti nešto zdravo. Također, kombiniraj mjesto i vrijeme pauze, ono ne mora uvijek biti isto.
7. Privatno vrijeme
Ako se dobro organiziraš, većinu radnih dana posao nećeš morati nositi kući. A kad je tako, isključi se one minute kad izađeš iz ureda. Ne možeš stalno razmišljati o poslu, jer će te to iscrpiti. Bolje napravi nešto za sebe.