Fast Company donosi nekoliko savjeta o vašim potencijalnim novim navikama kojima biste mogli potaknuti značajan napredak u poslu.
1. Odaberite tri glavna cilja za taj dan
Iako bi liste obaveza mogle biti vječne, tijekom jutra uzmite pola minute da odaberete ono što vam je taj dan cilj. Tako ćete stići pomisliti i odabrati samo najvažnije stvari, a ostale nastojte eliminirati. Iako volimo od sebe očekivati da smo strojevi za obavljanje mješovitih zadataka koji nikad ne prestaju, tako se samo dekoncentriramo i odgađamo najvažnije među njima.
2. Nakon važnog sastanka uzmite pola minute da si ponovite najvažnije zaključke
Dok je još sve "svježe", osobito ako radite posao koji uključuje puno komunikacije s kolegama, uzmite si 30 sekundi vremena nakon svakog da sjednete u miru i nabrojite si najvažnije točke. Tako ćete dobiti praktičan pregled sljedećih prioriteta.
3. Upoznajte cijenu svojeg vremena
Ako znate koliko ste "vrijedni" u svom poslu, ili svom poslodavcu, znat ćete i koliko "novaca" gubite ako radite previše, ili previše nepotrebnih stvari. Ako premalo zarađujete, a previše radite, naučite odbijati zadatke koji vas ostavljaju duže na poslu, a ako zarađujete malo zbog prirode posla, razmislite želite li još jedan posao radi dodatnog honorara.
4. Poboljšajte svoju temeljitost gledajući slike slatkih životinjica
Ovo zvuči zaista neobično, no prema jednom japanskom istraživanju, promatranje fotografija slatkih i neodoljivih životinja poboljšava vaše performanse u proučavanju detalja. To je zbog pozitivnh emocija koje su povezane s dužim gledanjem ovakvih prizora, jer se obično trudimo promatrati fotografiju dok ne proučimo sve detalje na njoj.
Naravno, to ne znači da ćete stol u uredu oblijepiti fotografijama štenaca, nego ćete u njima uživati tijekom pauze.
Vijest je preuzeta sa portala hr.n1info.com