Kada se radi o poslu i karijeri, sigurno ste često čuli 'mudre savjete' o tome što je dobro činiti kako biste uspjeli i napredovali. Međutim, jedno je 'narodna mudrost', a drugo praksa. Ilya Ponzin, poduzetnik i investor, čelnik tvrtke Open Me, objavio je na LinkedInu četiri česta poslovna savjeta koja, po njegovu mišljenju, ne treba shvaćati ozbiljno.
"Nitko ne voli zaposliti ljude koji često mijenjaju posao"
Jeste li zapravo čuli da netko nije htio zaposliti takvu osobu? Općenito se misli da poslodavci ne vole takav tip radnika jer se boje da će ih brzo napustiti. Međutim, Ponzin tvrdi kako je česta promjena posla budućnost, što pokazuju razna istraživanja i statistike. Primjerice, američki ured za statistiku rada tvrdi kako je prosječno zadržavanje radnika na jednom mjestu 4,4 godine, a taj broj će vjerojatno još pasti, s obzirom da mlade generacije 'milenijalaca' očekuju da će se na jednom radnom mjestu zadržati tri godine i manje.
"Uvijek budi aktivan na sastanku"
Ako imate nešto korisno za reći na sastancima, svakako to učinite. Međutim, ako nemate ništa važno ili vrijedno za podijeliti s ostalima, učinite kolegama uslugu i uštedite im vrijeme, a za promjenu poslušajte što drugi imaju za reći. Ponzin ionako tvrdi kako je većina radnih sastanaka neučinkovita i ljudi više preferiraju neke druge prilike za priopćavanje važnih stvari šefovima i kolegama.
"Plaća je jedina bitna stvar"
Svi bi voljeli biti milijunaši, ali teško da ćete to postati, osim ako ne osvojite na lotu. Većinu dana ćete provesti na poslu i ako je jedino što vas motivira novac, s vremenom to može biti problematično. Ljudi bi trebali raditi posao u kojem stvarno uživaju i koji ih interesira, a motivacija i strast se na kraju također mogu isplatiti.
"Dođi prvi na posao i otiđi zadnji"
Posvećenost poslu se može isplatiti, ali radoholičarska opsesija će rezultirati pogoršanjem vašeg psihičkog i fizičkog stanja, narušiti društveni život te u konačnici djelovati sasvim kotraproduktivno, tj. prouzročiti pad učinkovitosti na radnome mjestu. Za uspjeh u karijeri važno je pronaći i ravnotežu između poslovnog i privatnog života.
Vijest je prenesena sa poslovni.hr