Kim Brown, asistentica direktora odjela za karijere na Syracuse Universityju, proučavala je navike korisnika LinkedIna koji traže posao te je za Business Insider zabilježila njihove najčešće pogreške.
Na prvom mjestu su tipfeleri u nazivima kompanija u kojima su korisnici bili zaposleni, a mnogi imaju greške i u vlastitom imenu. Brown savjetuje da s profilom na LinkedInu budete pažljivi jednako kao što ste s papirnatim životopisom.
Druga pogreška je nestavljanje vlastite slike na profil jer studije pokazuju da će se više klikati na profile sa slikom nego na one bez nje.
Također, ako imate sliku, nije poželjno da na njoj budete vi i vaš partner, nego biste trebali imati profesionalniju sliku. Osim toga, ne biste trebali mati ni poveznicu na svoj Facebook profil jer je on dio vašeg privatnog života.
Na naslovnici biste trebali napisati da tražite posao kako bi potencijali poslodavci to mogli vidjeti.
Kako biste lakše kontaktirali s osobom koju ne poznajete, kontaktirajte s njom pomoću zajedničke grupe u kojoj se oboje nalazite.
Kad se s nekim povezujete, nemojte ostaviti automatiziranu poruku već je personalizirajte - to će vam pomoći da se vaša poruka pročita.
Vrlo je bitno podijeliti svoj profil na posebne sekcije kako bi bio pregledniji.
Osim toga, trebali biste osvježavati svoje preporuke te bi one trebale biti od nekoga cijenjenog u struci.
Za kraj Brown poručuje da biste trebali koristiti napredno pretraživanje poslodavaca koje vam omogućuje da ih lakše pronađete.
Ovim greškama ćete teže doći do željenog poslodavca