Ove greške treba izbjegavati kod usputnih razgovora na poslu

Ove greške treba izbjegavati kod usputnih razgovora na poslu

Povratak na radna mjesta postao je realnost kako se pandemija koronavirusa bliži kraju, a to znači da zaposlenici koji takvu realnost ne mogu izbjeći, moraju biti psihički spremni na sve što to donosi.

Jer, neovisno o činjenici da se na daljinu radi tek nešto više od godinu dana, mnogi nisu znali kako je to i svidjelo im se. Stoga, povratak "na staro" može prouzročiti brojne nelagode, stres i anksioznost.

Ono što treba posebno vježbati jest usputni razgovor, ili kako se u engleskom govornom području naziva - small talk. Nekima to ide od ruke, a nekima ne, no neizostavan je u radnoj okolini i pomaže aklimatizaciji.

Dakle, ako želite biti što bolji u usputnom razgovoru, izbjegnite sedam pogrešaka koje donosimo u nastavku teksta, a označio ih je stručnjak za javne nastupe John Bowe.

1. Pretpostavka da nitko ne želi razgovarati s vama

Tako nešto često ljudi postave u svojoj glavi, ali to nije tako. Obzirom na toliku izoliranost, pretpostavite da osoba do vas ipak želi porazgovarati, makar o vremenu. Upustite se u takve razgovore, čak ih i inicirajte, ma koliko vam se činili besmisleni.

2. Ometanje ili uplitanje u tuđi razgovor

Ma koliko željeli stupiti u interakciju, morate paziti na trenutak u kojem ćete to učiniti. Ako vidite da dvije osobe, ili više njih, razgovaraju, nemojte ih ometati. Osim ako nije riječ o nekom važnom problemu koji se tiče posla.

3. Počnite razgovarati bez da imate to za reći

Jednostavno je, priđite osobi i pitajte kako je, što radi i slično. Razgovor će se nakon toga sam rasplesti.

4. Izbjegnite kontroverzne teme

Iako svi imaju stavove, u usputnom razgovoru ne preporuča se za teme koristiti politiku, svjetonazore, religiju i slično... To se lako može pretvoriti u konfrontaciju.

5. Nemojte da vas se teško prati

Neki ljudi u usputnim razgovorima prelaze s teme na temu i jednostavno "izgube" sugovornika. Budite jasni i imajte neki cilj, ako već baš započinjete neku opširniju temu.

6. Ne tražite druge da pričaju o sebi niti previše pričajte o drugima

Ne vole se svi osjetiti kao na ispitivanju, niti vole sudjelovati u tračevima. Izbjegnite to ukoliko primjetite da je osobi nelagodno. Skrenite temu na sebe ili pitajte nešto neutralno.

7. Ne trošite tuđe vrijeme

Ako je netko u poslu, nemojte ga opterećivati razgovorom.

Vijesti i tekstove slične tematike potražite na linku.

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Petak, 17.09.2021. / ictbusiness.info