Naglašena ambicioznost i težnja ka savršenstvu mogu se okrenuti protiv vas, naškoditi vašem zdravlju i karijeri. Psiholozi imaju nekoliko savjeta kako se ponašati na poslu.
Vrlo ste ambiciozni, vrijedni i težite savršenstvu na poslu, što je za pohvalu. Ipak, ove osobine s vremenom se i mogu "okrenuti protiv vas", čak i naškoditi vašem zdravlju i karijeri ukoliko se previše istrošite za nove pothvate. Da biste bili uspješniji, psiholozi savjetuju kako se ponašati u odnosu prema poslu i kolegama:
1. Nije istina da morate sve sami učiniti, iako vam se možda čini da nitko to neće obaviti bolje nego vi. Imajte povjerenja u kolege i suradnike, objasnite im što točno želite postići i podijelite posao s njima. Najbrži put do uspjeha u karijeri je timski rad.
2. Ne držite emocije u sebi. Nema savršenih ljudi, pa ne očekujte to ni od sebe. Svatko može pogriješiti zato naučite da oprostite i sebi i drugima i zajedničkim naporima se pobrinite da pogrešku ublažite ili otklonite.
3. Odredite sebi male ciljeve, u karijeri napredujte korak po korak, jer ukoliko odmah "pucate" na visoke pozicije brzo ćete sagorjeti. Kada dostignete mali cilj, budite zadovoljni time određeno vrijeme, dozvolite sebi da se opustite i pripremite za nove pothvate i ciljeve.
4. Saslušajte druge i naučite prihvatiti njihovo mišljenje, a ukoliko zaziru da vam ga iznesu bojeći se vaše reakcije, zahtijevajte to od njih. Ne možete biti objektivni glede vašeg rada kao što mogu osobe oko vas. Oni će vam najbolje ukazati na vaše nedostatke, što prije ih saznate i otklonite, prije ćete stići do uspjeha.
5. Viđajte se sa kolegama i mimo radnog vremena, izađite van zajedno, pozovite ih da dođu kod vas, ali nemojte uopće pričati o poslu ako je moguće, bar se potrudite da bude tako. Zajednički trenuci s kolegama učvršćuju odnose i jačaju timski duh koji je pokretač dobrih rezultata.