Tko ne sanja o tome da vodi svoj privatan business iz topline doma, po mogućnosti u papučama i pidžami. Polako se dižete iz kreveta, obavite higijenu, pojedete doručak, popijete kavicu, rastegnete se, pročitate najnovije vijesti i krenete oko 08h na posao. Do 12h obavite sve što ste trebali, pojedete ručak i zatim se dalje bacite na posao.
Do 18h radite u šestoj brzini i polagano se prebacujete u „ler“. Vrijeme je da odlazak u teretanu ili na gradski bazen da se opustite, a kada se vratite čeka vas obitelj i lagana večera. Prije spavanja napravite plan za sutra i uz topli kakao utonete u san. Ovo je idealan scenarij kako bi trebao izgledati vremenski raspored kada radite od doma, no često to nije tako. Evo zamki i opasnosti koje vrebaju:
1. Disciplina
Ako nemate disciplinu oko obavljanja svih gore navedenih stvari, onda vam se loše piše. Ne možete spavati do 10h, pogledati reprizu Zvjezdanih staza oko podneva, poslati dva maila i spavati do 15h jer je danas neka „opaka južina“. Morate biti disciplinirani i pridržavati se nekog rasporeda u vašem životu jer bi se mogli suočiti s kaosom i stresnim situacijama u poslu.
2. Financijsko upravljanje
Pazite kako trošite novac poduzeća. To NIJE vaš novac - zapamtite to. Trošite novac poduzeća da podmirite svoje obveze, isplatite plaće, kada pokrećete neki projekt i slično. Sa tim novcem ne idete na skupa putovanja, ne jedete u luksuznim restoranima itd.
3. Upravljanje vremenom
Morate znati upravljati vremenom, tj. imajte tjedni planer u koji ćete zapisivati što sve morate napraviti i u kojem roku. Izdvojite vrijeme za odmor i obitelj jer morate imati ravnotežu.
4. Ustrajnost
Najvažnija stvar u poduzetništvu je ustrajnost – uz sreću, naravno. Dajte sve od sebe, budite ustrajni u onome što radite i nemojte da vas početni neuspjesi pokolebaju.
Članak je prenesen sa portala www.ictbusiness.info