“Posao očito više ne služi isključivo zarađivanju novca potrebnog za život nego kako bi se u poslu uživalo i nešto pokrenulo”, smatra Friderike Schröder, šefica kadrovskog odjela u tvrtki za financijski servis Ratepay u Berlinu.
I sudjelovanje u krojenju strategije poduzeća igra ulogu. Ciljevi se više ne diktiraju odozgo nego se diskutiraju sa zaposlenima, prenosi Deutsche Welle.
Ratepay već zapošljava oko 250 stručnjaka 28 različitih nacionalnosti, prosjek starosti, početak tridesetih. Pored radnih soba, koje su sve različite po veličini i opremi, tu je i središnji zajednički prostor s ugodnim foteljama, na svakom stoliću su košare sa svježim voćem. Oni koji tek dolaze na tržište rada više se ne ustručavaju otvoreno pitati za beneficije. U tvrtki Ratepay daju priliku da radnici sami odluče o beneficijama koje žele.
Kad su plaće u pitanju, novi kandidati više nisu tako pohlepni. Njima su važniji faktori poput fleksibilnog radnog vremena ili ugodne atmosfere na radnom mjestu.
Friderike Schröder govori o tomu da se poslodavci natječu kod potencijalnih radnika a ne obratno.
Osobne kvalitete kandidata
Pritom i tzv. “soft skills”, dakle osobne kvalitete kandidata a ne isključivo stručne, igraju važnu ulogu. Na plakatima koji vise po zidovima tvrtke se može donekle saznati što to tvrtka želi od svojih kandidata: “Želja za pobjedom”, “Spremnost za preuzimanje zadataka” ali i “Srdačnost”. Tu još stoji i “Mi se brinemo jedni za druge”.
To ima i svoju taktiku vezivanja za radno mjesto. Jer uzalud sve beneficije ako poželjni kandidat ode nakon nekoliko mjeseci jer mu radna okolina ne odgovara. “Ljudi na jednom radnom mjestu ostaju posebno dugo zbog ostalih ljudi u poduzeću”, otkriva Schröder.
Ostatak članka pročitajte na: net.hr