Prijateljstvo na radnom mjestu nije uvijek moguće, ali je često i poželjno jer s ljudima u radnoj okolini provodimo 40 ili više sati tjedno, što znači da bi korektan odnos, pa i prijateljski, bio iznimno poželjan za što bolje izvođenje posla i napredak zajednice u kojoj obitavamo svi skupa.
Ponekad takav odnos neće stići sam od sebe, pri čemu su bitni lideri organizacija ili timova, na način da potaknut prijateljski ili kolegijalniji odnos. To se može uz tri podosta jednostavna koraka i ako oni ne upale, tad možda radna okolina nije najidealnija pa bi je trebalo mijenjati.
1. Zaposlite ljude koji dijele vaše i kompanijine vrijednosti
Pri razgovoru za posao otkrijte kakva je osoba i kako bi se mogla uklopiti u okolinu koju pokušavate stvoriti. Ako su vam potrebne osobe s boljom komunikacijom, okrenite se takvima. Ako želite osobe koje su šutljive i sklone radu bez previše ometanja, tad uzmite njih. No, bitno je imati većinu zaposlenih takvih osobina, kako bi se međusobno što bolje složili i samim time bili zadovoljniji dok borave zajedno u prostoriji osam ili više sati dnevno.
2. Isprobajte "pivo i roštilj" test
Ne misli se doslovno, već u teoriji. Dok razgovarate s potencijalnim zaposlenikom, zamislite biste li se mogli s njime družiti na pivu i uz roštilj. Dakle, u neobaveznom druženju. Ako da, tad ste na dobrom putu. Također, doslovno organizirajte takva druženja za svoj tim ili zaposlene, pa da vidite kako se snalaze i pokušate učvrstiti odnose u radnoj okolini.
3. Kreirajte prostor u kojem će se stvoriti prijateljstvo
Omogućite prostor u radnoj okolini gdje zaposleni mogu sjesti i porazgovarati ili jednostavno organizirajte druženja nakon posla, omogućite ljudima da izaberu što im odgovara. I potrudite se da ne izbjegnu ta druženja. Naravno, ne silom, morate ostaviti dojam da sami to žele i ne doživljavaju kao obavezu. Tad ste na dobrom putu...
Ovaj i slične tekstove pronađite na ictbusiness.info