“Odijelo čini čovjeka. Goli ljudi imaju mali ili gotovo nikakav utjecaj na društvo“, šaljivo je poručio poznati pisac Mark Twain, još prije mnogo godina.
Što god rekli i koliko god se odupirali, izgled jest bitan. Na temelju vanjskog izgleda već u prvih nekoliko sekundi odlučit ćemo hoće li nam se osoba svidjeti ili ne, a sve to najbolje je izraženo u poslovanju. Naime, dobar komad odjeće ili obuće sigurno će vam podići samopouzdanje u interakciji s kolegama, šefovima, ali i potencijalnim klijentima. Online platforma za kupnju i prodaju Kaymu.hr donosi nam neka pravila i trendove koje bi svatko trebao slijediti kada se nalazi u poslovnom okruženju.
Boje su najvažnije
Boje su u poslu izuzetno bitne. One djeluju podsvjesno te je nužno da budu usklađene s poslom koji obavljate, ali i onim što drugi kolege oko vas nose. Najčešće boje koje se tako viđaju po uredima su crna, siva i bež, a ako je potrebno naglasiti autoritet neki će muškarci odabrati i tamnoplavu. Kod žena, boja koja zrači samopouzdanjem je zelena.
U poslovnom okruženju definitivno izbjegavajte jarke boje poput žute, crvene ili narančaste – osobe koje nose takvu odjeću mogle bi prestrašiti partnere i kolege jer su ovo boje koje su povezane s akcijom i agresivnošću.
Kakva tkanina je najbolja?
Vunena odjeća polučit će najbolje rezultate ako je riječ o ženskim kostimima ili majicama i bluzama. Ono što definitivno trebate izbjegavati su neprozračne tkanine od plastičnih materijala te tkanine ispod koje će vam se isticati donje rublje.
Izbor odjeće – što jednostavnije, to bolje
Kod odjeće koju nosite najvažnija je njena udobnost – ne preuska, prozračna, a lijepa. U udobnoj odjeći vaši poslovni rezultati bit će bolji jer nećete konstantno trošiti vrijeme na sitne popravke. U poslovnom okruženju muškarci će najčešće izabrati hlače ili traperice, košulje ili majice, a ako je potreban kontakt s klijentima ili drugim višim suradnicima većina će ih se odlučiti na odijela ili sakoe.
Ostatak članka pročitajte na linku.