Na radnom mjestu
Frustracija i stres
Zapreke na koje nailazimo u našim nastojanjima da ostvarimo naše želje i težnje mogu biti vanjske, koje proizlaze iz prirodne ili društvene...
Samopouzdanje opada s krizom
Svi mi želimo da lider sa samopouzdanjem donosi odluke i stoji iza njih, ma kako dobre ili loše one bile.
Menadžer mora imati sposobnost timskog rada
Timski rad je postao učestali način rada u organizacijama te se vrlo često, kao osobina kandidata pri razgovorima za posao, nalazi među kriterijima...
Kvalitetna zaštita poslovnih podataka
Najveći dio znanja i vrijednosti firme nalazi se u podacima kojima barata. Zaštita podataka daje vam sigurnost. Sigurnost se isplati bez obzira na...
Timski rad zbližava i ohrabruje radnike te stvara pozitivnu atmosferu u kompaniji
Tvrtka koja svoj rad temelji na pojedincima, a zanemaruje zajednički rad svih zaposlenika puno će teže ostvariti uspjehe od poduzeća koje cijeni i...
Možeš biti dobar u svemu, ali ako se ne možeš prilagoditi, mrtav si
Iako današnja tehnologija omogućuje rad s udaljenih lokacija, i dalje najveći izazov ostaje dodijeliti zaposlenicima odgovarajuće poslove i...
Intervju otkriva loše radno mjesto
Ako vam vaš "mali unutarnji glas" govori da nešto nije u redu, trebalo bi ga, naravno ako imate mogućnost biranja i poslušati. Međutim,...
Pozitivci i negativci u radnom okružju
Kvaliteta međuljudskih odnosa u radnoj sredini je posebno važna. Poznata je činjenica da kvalitetni odnosi unutar tvrtke mogu i najteži radni...
Komuniciranje je jedna od najvažnijih funkcija lidera
Lekcije o lošem komuniciranju prilikom izrade plana za izlazak iz krize bivše američke administracije dobra su pouka i političarima i menadžerima.