Na radnom mjestu

8 koraka za lakši ponedjeljak
Vikend je bio dobar u globalu, vrijeme savršeno, bilo je druženja s obitelji i prijateljima, ali svemu dođe kraj pa već poslijepodne u nedjelju...

7 znakova da ste spremni za napredovanje
Niste sigurni je li pravo vrijeme?

Pet tajni za uspjeh u poslu
Svatko, baš svatko - od samozatajnog zaposlenika do milijardera koji u posjedu ima nekoliko tvrtki - želi biti dobar u svom poslu i želi od toga...

Kako ostati fokusiran?
U današnje vrijeme kada je multitasking postao nešto što je posve uobičajeno i više se ne gleda kao nešto neobično, postavlja se pitanje kvalitete...

Upravljenje vremenom - možete li sve uspješno riješiti
Vrijeme je apsolutna veličina, jedna od rijetkih potpuno ravnopravno raspodijeljenih među ljudima. Razmislite o činjenici da svatko od nas ima 24...

Komunikacija je čest uzrok nezadovoljstva, a nezadovoljstvo je čest uzrok bolesti
Pregled savjeta kako unaprijediti komunikaciju u radnom okruženju i na taj način pomoći poslovanju.

4 načina kako uvjeriti šefa da ste nezamjenjivi
U trenutku kada pronađete posao s kojim ste u potpunosti zadovoljni, jedan od najboljih načina da ostanete zaposleni, a i visoko napredujete je da...

Na „VI“ ili na „TI“?
Sve je raširenije i sasvim je u redu da se ljudi istog ranga oslovljavaju međusobno s „ti“, osobito ako su mlađe dobi ili ako dugo rade zajedno.

Odnos šefova prema zaposlenicima najvažniji je čimbenik koji utječe na motivaciju!
Istraživanja pokazuju da moral i motivacija zaposlenika u 85% poduzeća značajno opadaju nakon prvih šest mjeseci rada. Tek je jedan od četiri...