Na radnom mjestu

Kako raditi s ljudima s velikim egom?
"Ako u okolici ima ičeg važnijeg od mog ega, želim da bude uhvaćeno i streljano", rekao je Zaphod Beeblebrox, lik iz romana “Vodič kroz...

5 stvari koje nikada ne smijete reći nadređenima
Dobra komunikacija na poslu temelj je dobrih odnosa unutar tvrtke, ali i osobnog zadovoljstva.

Znakovi koji ukazuju na pad entuzijazma zaposlenika
Početak na novom poslu redovito je nabijen entuzijazmom i elanom, ali s vremenom i ulaskom u rutinu energija polako nestaje i zadaci koji su se...

8 faza kroz koje svi prođemo na prvom poslu
Sva su prva iskustva stresna. Prvi posao je možda i najstresnije među njima.

Njemačka studija potvrdila: rad od kuće ima brojne pozitivne aspekte
76,9 posto ispitanih je navelo da bi ovakvu formu rada htjelo zadržati i u budućnosti

10 pravila za bolju komunikaciju
Kad vam posao ovisi o tome koliko dobro komunicirate potrebno je što više se educirati i kontinuirano raditi na poboljšanju komunikacije.

Zašto šefovi toleriraju 'neradnike'?
Nije riječ o vezi, ali se uvijek negdje uspiju provući.

10 stvari koje ne smijete raditi prvih dana na poslu
Dobili ste novi posao? Čestitamo! To je uvijek dobra vijest. No, koliko god taj posao bio željen, uvijek postoji određena doza straha prvih dana.

9 znakova da radite s psihopatom
Imaju (pre)veliko samopouzdanje, znaju biti šarmantni...