Na radnom mjestu
Kako kreirati uspješno poslovno okruženje?
Da bi se ostvarili uspješni rezultati u poslovanju potrebno je imati tim ljudi koji zajedno dišu kao jedan.
7 znakova da ste "pregorili" na radnom mjestu
Mnogo je osoba koje ne vole svoj posao, ali su se navikli da se raditi mora unatoč svemu.
Sedam karakteristika lošeg šefa
Ukoliko ste nezadovoljni svojim nadređenim, vrijeme je da smislite taktiku kako bi popravili odnos.
Što kada vam karijera krene nizbrdo?
Svatko se barem jednom našao u situaciji da je nešto planirao, sanjao ili stvarao mjesecima ili čak godinama i onda u jednom trenutku sve je...
Kako napisati dobru molbu za posao i privući pažnju poslodavca?
Svrha molbe je da se kao kandidat predstavite na najbolji mogući način i privućete pažnju poslodavca. Za razliku od životopisa koji sadrži mnogo...
Multitasking zapravo 'krade' vrijeme
Briga o energiji koja nam zapravo daje moć i poslovnu efikasnost kreće od brige o zdravlju, kaže Mladenović.
10 pravila uspješne e-mail komunikacije na engleskom
E-mail je u Hrvatskoj već gotovo dva desetljeća uobičajeno sredstvo komunikacije u poslovnom svijetu.
Pet savjeta za povećanje efikasnosti u poslu
Kako u malo vremena napraviti 'hrpu' obaveza? Savjete daju uspješni poduzetnici!
Koje su zadaće voditelja projekta?
Timski rad je vrlo bitan kada se radi na projektima.