Na radnom mjestu
Ove stvari dobar šef ne smije govoriti radniku
Postoje dobronamjernih šefovi koji nesmotreno pridonose lošem ozračju na radnom mjestu nesmotrenim primjedbama.
Kolege s kojima je nemoguće raditi
Stalno prigovara, uvijek zna bolje, ispravno je samo ono što on zaključi, uvijek ima nešto važno za ispričati, svi moji problemi su sitnica naspram...
„Sorry, kasnim!“
Kašnjenjem odajemo dojam neprofesionalne osobe koja ne cijeni tuđe vrijeme, ma koliko visoko na hijerahijskoj ljestvici bili.
Kako dati otkaz na najgori mogući način
Da li ste ikada bili otpušteni elektronskom poštom ili možda sms porukom? Ako je to tako, onda ste i vi dio globalnog trenda tzv...
Ako tračate poslodavca online, mogli biste dobiti otkaz
Hrvatski stručnjaci jednoglasni su u ocjeni da bi tvrtke trebale kreirati smjernice za online komunikaciju, što je kod nas rijetka praksa.
Tek kad naučite upravljati drugima, možete se nazvati pravim liderom
Sposobnost upravljanja timom najvažniji je od triju zadatka dobrog vođe, a tek nakon toga slijedi upravljanje samim sobom i mrežom.
Poslodavci, pazite što zahtijevate od svojih zaposlenika
Poslovati s ljudima i upravljati skupinom zaposlenika nerijetko je uvjerljivo najteži dio poslovanja.
Istine i zablude o školovanju zaposlenika
Ulaganje u znanje djelatnika je pitanje strategije, a ne nekakvog trenutnog hira, odnosno modnog trenda. Kako, međutim, izbjeći modni trend, a biti...
Volite li svoj posao?
Osjećaj da vam svaki dan na poslu predstavlja izazov i to onaj u pozitivnom smislu, svakako je rijedak.