Tri ključne navike koje uspješni šefovi imaju zapravo su jako jednostavne

Najosnovnija potreba zaposlenika je zapravo "jasnoća" očekivanja.

Prema najnovijoj američkoj analizi koja uključuje detaljan uvid u menadžersko vođenje poslovanja objavljeno pod naslovom "State of the American Manager Report", vidljivo je kako je najosnovnija potreba zaposlenika zapravo "jasnoća" očekivanja.

Istraživanje je obuhvatilo 2,5 milijuna menadžera i 27 milijuna zaposlenika u 195 zemalja.

S obzirom da je radnicima najvažnije da im stvari, kako tvrdi istraživanje, budu jasne, ovo su tri ključne navike koje bi uspješni šefovi trebali imati u odnosu prema zaposlenicima:

1. Pomaganje
Zaposlenicima treba pomoći, ali na način da ih se što bolje uputi u posao kako bi najbolje shvatili svoje odgovornosti. Zadatak radnika mnogo je veći nego što piše u opisu posla.

2. Razgovori
Uspješni menadžeri ne govore radnicima samo što se od njih očekuje, već i razgovaraju s njima o njihovim odgovornostima i napretku u radu. Takvi razgovori ne odvijaju se samo jednom godišnje, nego i češće.

3. Razumijevanje
Zadatak dobrog menadžera je upoznati zaposlenike sa njihovim poslom, ali i sa time kako se taj posao uklapa sa poslovima drugih zaposlenika unutar tima. To je jako važno jer se često okolnosti oko raznih poslova mijenjaju.

Vijest je preuzeta sa portala poslovni.hr

Petak, 10.04.2015. / poslovni.hr