Danas svaka osoba koja traži posao mora naći način kako se istaknuti i zadiviti potencijalnog poslodavca. Što je to što razlikuje one koji su primljeni od onih koji, nažalost, moraju krenuti dalje u potragu? Najčešće je to jedna od ove tri stvari.
1. Sposobnost da dokažete da ste vrijedni tog radnog mjesta
Jedna je stvar zvati se učinkovitim vođom ili izvanrednim komunikatorom, a sasvim je druga kada priložimo dokaze koji potvrđuju tu tvrdnju. Poslodavac želi znati što imate ponuditi ako vas zaposli, a zasigurno će se istaknuti oni koji će dati primjere svog uspjeha na prošlom ili sadašnjem poslu. Da biste bili jedni od tih, dobro proučite svoj životopis i promislite zašto se izdvajate u mnoštvu i koja bi se vaša postignuća mogla primijeniti na tom poslu.
2. Više nego dobro poznavanje tvrtke u koju ste došli na razgovor
Obećavajući kandidat uvijek će dobro proučiti web stranicu tvrtke koja je stavila oglas za posao, a u tome mu mogu pomoći i financijska izvješća i priopćenja za javnost. Stručnjaci tvrde da je također dobro znati moto ili viziju kompanije, proizvode i ono zbog čega se ističu na tržištu, rukovodstvo i njihovu povijest, konkurente te cijene dionica kompanije.
3. Entuzijazam
Ako ste potrošili vrijeme na demonstraciju svoje vrijednosti i istražili povijest i sadašnjost kompanije uzduž i poprijeko, velike su šanse da ćete postati ono čemu poslodavac neće moći odoljeti — enuzijastični kandidat.
Kako entuzijazam izbija na površinu? Prvo je vidljiv u interesu za sam intervju, a pokazuje se i kroz znatiželju kandidata vezano uz odgovornosti koje ga očekuju, razlozima zašto je to radno mjesto otvoreno itd. Poslodavci obožavaju zapošljavati osobe koje iskazuju strast i entuzijazam za posao.
Tri kvalitete s kojima ćete biti neodoljivi poslodavcima
Utorak, 14.06.2011. / business.hr