''Riječi su ključna komponenta uvjerljive komunikacije. Bez obzira na branšu, publiku i na to radi li se o online sastanku ili telefonskom pozivu, vođa koristi jezik kako bi utjecao na nečiji um i postigao određen cilj'', kaže Price.
Kako biste izbjegli ugrozu vašeg kredibiliteta i kako biste bili sigurni da će vaša ideja doprijeti do onog kome je upućena, Price savjetuje izbjegavanje riječi 'ali', 'dobro', i 'pokušaj'.
Evo i zašto:
ALI
'Ali' je dobra riječ kada se želiti izraziti 'baš suprotno'. ''Zamislite se kako govorite: 'Naš proizvod je brz i pristupačan, ali... Riječ 'ali' stvara negativnost i bolje ju je zamijeniti s 'i'. Tako ćete zadržati pozitivan ton i utjecati na druge da djeluju'', objašnjava Price.
DOBRO
''Riječ 'dobro' je nejasna i prekolokvijalna. Postoji razlog zašto se smatra jednom od najdosadnijih uopće. Također, smatrat će vas se neiskrenima. Izbjegavajte je kako biste zadržali kredibilitet i naglasili profesionalnost'', objašnjava za yahoo.com Price.
POKUŠATI
''Zamislite da vam šef kaže 'Želim tvoj prijedlog do 10 ujutro', a vi mu odgovorite 'U redu, pokušat ću to završiti'. Nema šefa koji voli čuti ovakve stvari, jer to pretpostavlja potencijalni neuspjeh i mogućnost da nećete uspjeti završiti sastanak.
Umjesto toga recite 'Završit ću' ili 'Bit će na vašem stolu do 9'', savjetuje Price.
Vijest je preuzeta sa portala hr.n1info.com