Menadžeri moraju imati osnove razumijevanja ljudskog ponašanja. Znanost je već otkrila da su pozitivne emocije korijen ljudske motivacije. Menadžeri moraju steći znanje o tome što ljude motivira i inspirira da posao obavljaju na visokoj razini.
1. Zaposlenici se trebaju osjećati sigurno
mocionalno inteligenti vođe će kroz ohrabrivanje, zahvale i pozitivnu afirmaciju utjecati na povećanje samopouzdanja svojih zaposlenika. Pokazat će zanimanje za njihove ciljeve i interese te im dati osjećaj sigurnosti.
2. Zaposlenici trebaju komplimente
Pohvale su, naime, snažan motivator kojim se postiže predanost zaposlenika. U Gallupovom istraživanju otkriveno je kako zaposlenici koji redovito dobivaju komplimente imaju veću razinu produktivnosti, dobivaju veću ocjenu lojalnosti i zadovoljstva od kupaca te je veća vjerojatnost da će ostati u tvrtki.
3. Zaposlenici se trebaju osjećati shvaćeno
Kada menadžer ne traži mišljenje svog tima tada se počinje narušavati povjerenje. Najbolji lideri slušaju svoje ljude – njihove snove, ciljeve i želje – čineći tako da se osjećaju cijenjenima i shvaćenima.
4. Zaposlenici se žele osjećati cijenjenim
Dobri lideri pokazuju zanimanje za posao i karijeru svojih zaposlenika te stvaraju mogućnosti učenja i razvoja za svoje ljude.
Ostatak članka pročitajte na: poslovniplus.com