8 lidera podijelilo najveće greške koje su napravili kao novi šefovi

8 lidera podijelilo najveće greške koje su napravili kao novi šefovi

Postati poslodavac i općenito lider u nekoj organizaciji nije nimalo lako jer stižu izazovi na koje se teško pripremiti prije no što se dožive.

Iskustva drugih, onih koji su uspjeli, svakako pomažu. Pročitajte stoga iskustva osam lidera, opisana kao najgora koja su imali u karijeri. Ponešto se može naučiti na njihovim greškama.

1. Propustio sam unaprijed odrediti očekivanja - Andy Karuza, osnivač FenSensa

Kaže da je naučio na teži način jer kad se našao na poziciji voditi druge, nije definirao koliko će što koštati, koji su rokovi te samim time nije mogao nikoga osim sebe smatrati odgovornim za neuspjeh.

"Tad sam naučio odrediti što očekujem unaprijed jer bez toga se posao ne može obaviti", kazao je Karuza.

2. Shvatila sam da je mikro menadžment je nužan - Rachel Beider, izvršna direktorica PRESS Modern Massage

Ono što je bio njen problem, jest problem mnogih lidera, a tiče se potrebe za kontrolom nad apsolutno svim dijelovima poslovanja. To u konačnici ne ispadne najbolje.

"Naučila sam kako zaposliti sjajne ljude i zato sam se mogla, a mogu još uvijek, osloniti na njih", pojasnila je Beider.

3. Imala sam previše povjerenja - Kristin Kimberly Marquet, osnivačica Marquet Medica, LCC

U ranim je danima previše vjerovala zaposlenima i nije ih smatrala odgovornima za neuspjeh, što joj se vraćalo na vrlo loš način.

"Dok je većina zaposlenih radilo dobro i odgovorno, njih nekoliko nije bilo takvo i morala sam ih u konačnici otpustiti. S vremenom sam uvela tjedne sastanke, na kojima se definira što treba učiniti, tko i kad. Tako svi osjećaju odgovornost za svoj dio posla", pojasnila je Marquet.

4. Izbjegavao sam konfrontaciju - Bryce Welker, izvršni direktor The Big 4 Accounting Firms

Htio je biti dobar sa svima i riješiti svaku situaciju na miran način, odnosno, mnoge nezgodne situacije bi jednostavno predugo izbjegavao.

"Trebalo je dosta vremena da se naučim suočiti s problemom jer to što sam izbjegavao konfrontaciju nije bilo dobro odraženo na moj posao", naglasio je Welker.

5. Nisam bio osoban - Syed Balkhi, suosnivač WPBeginner

Nije s ljudima razgovarao na osobnoj razini već striktno službenoj pa se nalazio "na daljini" i zbog toga je postojala distanca prema njemu.

"Na taj način ne možete dobiti respekt u komunikaciji. Zato, razgovarajte s ljudima oko sebe, dijelite osobne pojedinosti i pitajte ljude oko sebe da podijele svoje s vama", savjetuje Balkhi.

6. Sumnjala sam u sebe - Ashley Merrill, izvršna direktorica Lunye

Uvijek je mislila da je problem u njoj, za svaki neuspjeh ili negativnu situaciju.

"Nisam imala iskustva pa sam vjerovala da griješim na novoj poziciji i novom poslu. Ipak, takav mentalni sklop pomogao mi je učiti i shvatiti da ne trebam toliko sumnjati u sebe", govori Merrill.

7. Pokušao sam se odnositi prema svakom zaposleniku jednako - Andrew Schrage, suvlasnik Money Crashers Personal Finance

Jednostavno, shvatio je da ne daje svaki zaposlenik jednako i da je svaki poseban.

"Naučio sam da moram pristupiti svakom pojedincu na adekvatan način, a to sam uspio jer sam se zanimao za njihove živote i način na koji rade", objasnio je Schrage.

8. Nisam pokazivao dovoljno zahvalnosti - Solomon Thimothy, predsjednik OneIMS

S obzirom da nije pokazivao zahvalnost za obavljeni posao, dobio je nemotivirane i nezadovoljne zaposlenike, odnosno, kolege.

"Nikad nemojte zaboraviti zahvaliti članovima tima na dobro obavljenom poslu, to motivira i ujedno vas drži na zemlji", smatra Thimothy.

Članak je prenesen s portala ICTBusiness.

LinkedIn

LinkedIn
Zapratite nas na LinkedIn-u
https://www.linkedin.com/company/posao-hr

Petak, 07.08.2020. / www.ictbusiness.info