Besplatno stvaranje imidža - 4 savjeta kako vam internet može osnažiti brand

Poduzetnici danas ne uspijevaju pratiti internet tehnologiju koja se razvija strahovitom brzinom. Novih mogućnosti na internetu svakog je dana sve više, a male tvrtke su se ograničile korištenjem web stranica i eventualno socijalnih mreža. Gotovo je nemoguće pratiti sve nove tehnologije. Predstavljamo Vam nekoliko savjeta kako da učinite korak dalje. Iskoristite internet za vlastitu promidžbu potpuno besplatno.

Izgradite kredibilitet pomoću „podcast“ digitalne datoteke
Podcast je digitalna datoteka koja sadrži audio ili audio-video zapis koji se distribuira putem Interneta koristeći RSS. Izradite vlastiti podcast na iTunesu ili pak vodite vlastiti radio program na www.BlogTalkRadio.com. Ovakve besplatne mogućnosti promidžbe pružaju neposrednu mogućnost prezentiranja proizvoda i usluga, a ujedno i stvaranje dobrog odnosa s korisnicima. Primjerice, dovedite stručnjaka iz branše, razgovarajte s njim o Vašim proizvodima i uslugama a onda to reproducirajte slušateljima putem radio emisije.

Promovirajte se putem video veze
Izradite vlastiti program na „live streamingu“ putem video kanala kao što je Ustream, zatim video link postavite na Facebook, Twitter, blog i druge socijalne mreže. Prilikom izrade videa možete koristiti alate za snimanje kao što su theflip.com, logitech.com ili jingproject.com. Postavljanjem video linka promidžbene poruke na socijalne mreže, korisnici će moći komentirati video link, čime ćete dobiti jasnu sliku onoga što krajnji kupci misle o vašem proizvodu, a saznat ćete ponešto i o njihovim potrebama što može biti smjernica za budućnost.

Vodite prodaju i posao putem SMS-a
Korištenje ove usluge omogućuje tvrtki direktno prenošenje informacija kupcima ili korisnicima, kao i prikupljanje podataka o istima. Besplatni poslužitelji, poput www.Jott.com, dopuštaju poslovnim korisnicima izradu i slanje tekstualne poruke putem glasovne poruke. Dakle šaljete glasovnu poruku, koju stranica pretvara u tekstualnu i šalje ju dalje u ime tvrtke. Od korisnika možete zahtijevati registraciju, kako bi saznali više podataka o njima. Naravno, da bi se registrirali, trebate imati zanimljivu ponudu – popuste, nagradne igra i sl.

Cijeli članak pročitajte na www.profitiraj.hr

Četvrtak, 29.04.2010.