Poduzetništvo

Nemojte ignorirati društvene mreže u poslovanju

Nemojte ignorirati društvene mreže u poslovanju

Mislite na duge staze, gradite svoju bazu vjernih kupaca i korisnika. Društvene mreže su idealan alat za sve to, zato ih nemojte ignorirati.

Poduzetnicima početnicima do 8 tisuća kuna potpore za IT opremu i izradu web stranice

Poduzetnicima početnicima do 8 tisuća kuna potpore za IT opremu i izradu web stranice

Vlada je prihvatila program "STARTCO - realiziraj vlastitu poslovnu ideju", pomoću kojeg će građani koji se upuštaju u poduzetništvo,...

Od kućne radinosti stvorili višemilijunski biznis s kremama

Od kućne radinosti stvorili višemilijunski biznis s kremama

Od prvih pokušaja do danas, obitelj Hladnik stvorila je kompaniju Milla koja je lider u proizvodnji proizvoda za higijenu i kozmetiku za robne...

Novcem Impulsa kupit će strojeve za novu halu i zaposliti dodatnih 43 radnika

Novcem Impulsa kupit će strojeve za novu halu i zaposliti dodatnih 43 radnika

Mobilar gotovo cijelu proizvodnju vrijednu 20-ak milijuna kuna godišnje plasira u izvoz. Partneri iz Francuske i Njemačke tražili su da pokrenu...

U Zagrebu će se održati prva regionalna konferencija posvećena crowdfundingu

U Zagrebu će se održati prva regionalna konferencija posvećena crowdfundingu

U prostorima Centra za kulturu Trešnjevka,17. i 18. rujna 2015. održat će se Zagreb Crowdfunding Convention, jedinstveno događanje posvećeno...

Poduzetnik iz Đakova kupio Labud i Badel d.o.o.

Poduzetnik iz Đakova kupio Labud i Badel d.o.o.

Đakovački Meteor, tvrtka za proizvodnju kemijskih proizvoda, novi je vlasnik Labuda i Badela, dviju tvornica iz sustava zagrebačke TITA grupe u...

Četiri stvari koje svako poduzeće mora znati o generaciji Z

Četiri stvari koje svako poduzeće mora znati o generaciji Z

Generacija Y, poznatija kao milenijalci, odrasla je i polako preuzima kontrolu nad raznim industrijama pa se nekako polako primaklo vrijeme za...

Što napraviti kada vam potencijalni kupac kaže da ste preskupi?

Što napraviti kada vam potencijalni kupac kaže da ste preskupi?

Postavlja se pitanje na koji način treba odgovoriti klijentu kada smatra da ste preskupi, a da ga se opet ne odbije.

Motivirajte zaposlenike zahvalnošću

Motivirajte zaposlenike zahvalnošću

Od silne želje da od svojih radnika izvuku što veći učinak mnogi su menadžeri zaboravili kako potaknuti zalaganje