Poduzetništvo
Sitnica može pokvariti sve
Kako komunicirati kad se kompanija nađe u krizi i kako je uopće prepoznati te se brzo organizirati i spriječiti da loše vijesti metastaziraju?
Loše navike / Kako izgubiti tržišni udio?
Postoji pet loših navika koje konkurenciji omogućavaju osvajanje tržišta. Kad postoji netko tko osvaja tržište, tada postoji i netko tko tržišni...
5 poslovnih lekcija iz 'Up in the air'
Reitmanov novi osvajač Golden Globe nagrade, film 'Up in the air', sa George Clooneyem u glavnoj ulozi je lekcija o tome što se dogodi kada...
Zašto je važno imati PR odjel? Dugoročno isplativo ulaganje
U ovom današnjem vremenu trke za profitom i pronalaženju što vise načina za uštedom, mjere racionalizacije poslovanja nikako ne bi smjele pogoditi...
Temelji dobrih odluka
Prava informacija pravom čovjeku u pravo vrijeme u pravom obliku. Koliko smo blizu ovom idealu?
Kako odabrati tvrtku za izradu web stranice?
Prvi je korak u izradi web stranice prihvaćanje prijedloga dizajna. Na temelju definiranih i ispoštovanih rokova za prijedlog dizajna donesite...
Kako od dobrog poduzeća napraviti izvrsno?
Faktori poput stanja na tržištu nisu presudni u analizi jer takve okolnosti jednako djeluju na sve konkurente u pojedinoj grani gospodarstva, no...
Zašto dobre kompanije postaju gubitaši?
Kompanije koje su nekada bile predvodnice u branši odjednom su se našle na rubu preživljavanja. Zašto je to tako? Što je pošlo po krivu?
Tvrtke početnici – šampioni inovativnosti
Istraživanja pokazuju da su najinovativnije tvrtke one koje nemaju što izgubiti. Upravo takve su tvrtke početnici.