Poduzetništvo

Sitnica može pokvariti sve

Sitnica može pokvariti sve

Kako komunicirati kad se kompanija nađe u krizi i kako je uopće prepoznati te se brzo organizirati i spriječiti da loše vijesti metastaziraju?

Loše navike / Kako izgubiti tržišni udio?

Loše navike / Kako izgubiti tržišni udio?

Postoji pet loših navika koje konkurenciji omogućavaju osvajanje tržišta. Kad postoji netko tko osvaja tržište, tada postoji i netko tko tržišni...

5 poslovnih lekcija iz 'Up in the air'

5 poslovnih lekcija iz 'Up in the air'

Reitmanov novi osvajač Golden Globe nagrade, film 'Up in the air', sa George Clooneyem u glavnoj ulozi je lekcija o tome što se dogodi kada...

Zašto je važno imati PR odjel? Dugoročno isplativo ulaganje

Zašto je važno imati PR odjel? Dugoročno isplativo ulaganje

U ovom današnjem vremenu trke za profitom i pronalaženju što vise načina za uštedom, mjere racionalizacije poslovanja nikako ne bi smjele pogoditi...

Temelji dobrih odluka

Temelji dobrih odluka

Prava informacija pravom čovjeku u pravo vrijeme u pravom obliku. Koliko smo blizu ovom idealu?

Kako odabrati tvrtku za izradu web stranice?

Kako odabrati tvrtku za izradu web stranice?

Prvi je korak u izradi web stranice prihvaćanje prijedloga dizajna. Na temelju definiranih i ispoštovanih rokova za prijedlog dizajna donesite...

Kako od dobrog poduzeća napraviti izvrsno?

Kako od dobrog poduzeća napraviti izvrsno?

Faktori poput stanja na tržištu nisu presudni u analizi jer takve okolnosti jednako djeluju na sve konkurente u pojedinoj grani gospodarstva, no...

Zašto dobre kompanije postaju gubitaši?

Zašto dobre kompanije postaju gubitaši?

Kompanije koje su nekada bile predvodnice u branši odjednom su se našle na rubu preživljavanja. Zašto je to tako? Što je pošlo po krivu?

Tvrtke početnici – šampioni inovativnosti

Tvrtke početnici – šampioni inovativnosti

Istraživanja pokazuju da su najinovativnije tvrtke one koje nemaju što izgubiti. Upravo takve su tvrtke početnici.