Moderno doba nosi svoje, mnogi urede sele u svoje kuće ili stanove, okruženje koje nije unutar tvrtke. Naravno, zna se da zaposlenici mogu to zlopuprabiti jer nema prisutnosti šefa, kao ni kolega. Problem je ako to „zabušavanje“ počne djelovati na način da posao pati ili ako vidite da će patiti.
Lakše je lagati i smisliti izgovore pisanim putem pa ako je nešto važno iskrsnulo ili nešto sumnjate, odnosno ako želite nešto brzo obaviti, nazovite.Treba se znati postaviti jer nekad možda pušete na hladno, nekad shvaćate da vaš zaposlenik samo treba smjernicu i da vrijedi truda oko njega. A nekad jednostavno morate oštro i riješiti se problema.
No nećemo ovaj put o otkazima i rješavanju problema kažnjavanjem već ćemo pružiti savjete kako lakše komunicirati na daljinu i održavati efikasnost poslovanja, projekata i čime god se bavite, a da niste samo vi u to uključeni.
Dakle, ponekad je dovoljno koristiti e-mail ili neku vrstu chata. Osoba koja je iole ozbiljna shvatit će taj pokušaj interakcije i uključiti se mnogo više u posao. Jer, znat će da ukoliko se nadređeni javlja nešto nije u redu, ili je shvatio da ste malo zapostavili posao, ili ima nove zadatke koji će okrenuti posao u drugom smjeru ili ima nešto treće, ali važno. Morat će vam se zaposlenik javiti sam, a ukoliko se ne javi, tad ćete morati malo oštrije. Naravno, dajte mu vremena, možda jede ili radi nešto drugo privatno. Kad se javi dajte mu do znanja da mora obavijestiti unaprijed ako će izbivati duže od nekog perioda koji vam se čini dugačak.
Ako pak želite biti još ozbiljniji, nazovite zaposlenika. Lakše je lagati i smisliti izgovore pisanim putem pa ako je nešto važno iskrsnulo ili nešto sumnjate, odnosno ako želite nešto brzo obaviti, nazovite. Sve ćete nejasnoće riješiti brže nego što biste pisanim putem. Zapravo, telefonska komunikacija je najbolja za ovaj vid posla - na daljinu. Naravno, moguć je i konferencijski poziv, kojim možete dobiti sve zaposlene istovremeno...
Ostatak vijesti pročitajte na ictbusiness.info