Kako iskoristiti LinkedIn

Kako iskoristiti LinkedIn

Nakon što ste ispunili svoj profil gdje ste uključili svoje obrazovanje, radno iskustvo i reference, pazite da ste na LinkedIn stavili svoju profesionalnu poslovnu sliku, a ne neki logo, sliku proizvoda i slično.

Sada je vrijeme da provjerite koje ste sve ključne riječi „ubacili“ jer je bitno da koristite učinkovite ključne riječi koje se odnose na vaše poslovanje i industriju, da vas razni stručnjaci i klijenti mogu pronaći.

Spomenuli smo koliko su važne preporuke – obavezno imajte par preporuka od svojih kolega te zamolite svoje kolege da vam napišu par rečenica o tome kakvi ste na poslu, koje su vaše kvalitete i slično.

Pridružite se grupama unutar LinkedIna koje su usmjerene na područja vašeg interesa ili gdje smatrate da možete pronaći svoje klijente ili poslovne partnere. Bilo bi dobro da svaki tjedan napišete neki članak, po mogućnosti stručan i zanimljiv koji će privući ljude da ga pročitaju.

Na taj način ćete skrenuti pažnju na sebe i pokazati kako ste ozbiljan poslovni partner. Bilo bi dobro da na svojoj posjetnici imate i LinkedIn kontakt tako da kada nekoga upoznate na nekom seminaru ili radionici, možete mu odmah sugerirati da se povežete preko ove poslovne mreže.

LinkedIn je sjajna poslovna mreža, no mnogi se ne znaju njome koristiti te je često zanemare. Zapamtite, LinkedIn nije Facebook ili Twitter, to je ozbiljna društvena mreža od koje možete imati puno koristi. Nikada se ne zna kakva poslovna ponuda može doći do vas, zato budite aktivni na LinkedInu i pokažite da ste ozbiljan poslovni partner.

Vijest je preuzeta sa portala ictbusiness.info

Četvrtak, 14.01.2016. / Tomislav Car, ictbusiness.info