LinkedIn je poslovna društvena mreža na kojoj prije svega predstavljaš svoje profesionalno iskustvo. Tvoj LinkedIn profil nije samo online CV, već i tvoja digitalna reputacija. Brojne su mogućnosti koje možeš svakodnevno koristiti, a niže su navedena 4 razloga zašto je dobro imati LinkedIn.
Networking
Danas je čak i manje bitno koga znaš, već tko zna tebe. Na LinkedIn-u su prije svega ljudi iz poslovnog svijeta koji se žele povezati sa stručnjacima, osobama od kojih mogu učiti i saznati korisne i zanimljive informacije, kolegama iz branše i drugima.
Iskoristi moć ove velike zajednice i stvori svoj krug ljudi koji će te motivirati, podržati, preko kojih ćeš proširiti svoje znanje i iskustvo, s kojima ćeš ostvariti suradnje ili koji će ti pak ponuditi tvoj posao iz snova.
Izgradnja osobnog branda
Sviđalo ti se ili ne, ti si već sam po sebi brand. Osobni brand je nešto što uvijek imaš i nosiš sa sobom, no možda ga ne kontroliraš uvijek. LinkedIn ti pruža mogućnost da se pozicioniraš baš onako kako želiš.
Svojim aktivnostima, tj. objavama vlastitog sadržaja, komentarima i dijeljenjem određenih informacija, pokazuješ što te zanima te kakav stav i mišljenje imaš u vezi toga. Pokaži interes za određenom branšom, za određenom temom, i ljudi će te polako početi prepoznavati kao osobu relevantnu baš za to.
Članak je preuzet s portala mojnovicv.com